کد خبر ۸۰۲۴۹ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۷

سقوط آرش نوین قم به لیگ دسته یک امید

تیم فوتسال آرش نوین قم به علت استفاده از بازیکن غیرمجاز به لیگ دسته یک امید کشور سقوط کرد.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، پس از واگذاری امتیاز تیم فوتسال دل‌سوختگان به استان البرز و ناراحتی جامعه فوتسال، خبری دیگر فوتبالیها را به شوک فرو برد تا همگان متوجه ضعف این روزهای مدیریت فوتبالی قم شوند.

بر اساس گزارش و شکایات رقبای آرش نوین این تیم به علت استفاده از بازیکن غیرمجاز، در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مقصر شناخته شد تا بر اساس قانون با نماینده استان برخورد شود.

این در حالی است که دیدار تیم‌های پرسپولیس خوزستان و آرش نوین قم در دور برگشت لیگ برتر امید کشور 2 بر 2 به اتمام رسید و پس‌ از این دیدار تیم پرسپولیس خوزستان نسبت به استفاده از بازیکن غیرمجاز تیم آرش نوین قم اعتراض کرد و حالا کمیته انضباطی پس از بررسی دوماهه رأی این دیدار را اعلام کرد.

استفاده تیم آرش نوین از بازیکن غیرمجاز در این دیدار محرز و منجر به برتری سه بر صفر تیم پرسپولیس خوزستان شد و باشگاه قمی به پرداخت 5 میلیون تومان جریمه نقدی تنبیه شد.

فوتسال قم مهره کلیدی خود را از دست داد؛ وفایی هم سونگونی شدوعده‌هایی در سایه ابهام؛ فوتبال و فوتسال قم در کماچالش مالکیت معضل جدید فوتسال قم

اما با توجه به کسر یک امتیاز از آرش نوین این تیم با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به طاها تنکابن به لیگ دسته اول امید سقوط کرد.

امیر آقای در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، دراین‌باره اظهار داشت: من از بازی دادن این بازیکن افغانستانی بی‌خبر بودم اما حالا به رأی کمیته انضباطی اعتراض کرده‌ایم تا کمیته استیناف درباره آن تصمیم بگیرد.

گفتنی است، دیگر رقیبان این باشگاه نیز جهت شکایت به مراجع فدراسیون اقدام کرده‌اند تا جایی که پیش‌بینی می‌شود سرنوشت مسابقات تغییر جدی پیدا کند چراکه با دادن 3 امتیاز کامل به همه تیم‌ها جدول به هم می‌ریزد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com