کد خبر ۸۰۲۵۴ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۳

دمای قم به 17 درجه می‌رسد

محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: روز گذشته آب و هوای استان کمی ابری گاهی همراه با وزش باد بود.

وی با بیان اینکه حداقل و حداکثر دمای قم در روز پنجشنبه یک درجه و 17 درجه ثبت شد، ادامه داد: جهت وزش باد در قم شمالی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسید.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، حداقل و حداکثر دما در قم صفر درجه و 14 درجه است. امروز آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری از اواخر وقت بارش باران و در ارتفاعات بارش برف گاهی وزش باد است.

قاضی با بیان اینکه در روز شنبه هفته آینده آسمان استان قم نیمه ابری تا ابری و مه آلود است، گفت: در این روز در برخی ساعات شاهد بارش باران در ارتفاعات برف و وزش باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز شنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر 40 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 4 درجه و 13 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب یک درجه و 17 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 40 کیلومتر بر ساعت با جهت غربی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقطه استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با یک درجه و منطقه کوه سفید با 18 درجه بود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com