کد خبر ۸۰۳۴۱ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۹
روز جمعه صورت گرفت؛

حامی همجنس بازان، برای نمایندگی مردم قم ثبت نام کرد+ تصاویر و مستندات

«مصطفى جلالى»، رييس خانه احزاب قم و دبیر حزب مردمی اصلاحات قم روز جمعه با حضور در فرمانداری قم، در انتخابات مجلس يازدهم ثبت‌نام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، «مصطفى جلالى»، رييس خانه احزاب قم و دبیر حزب مردمی اصلاحات قم روز جمعه با حضور در فرمانداری قم، در انتخابات مجلس يازدهم ثبت‌نام کرد.

در همین زمینه یکی از کانال‌های منسوب به اصلاح طلبان قمی با انتشار تصاویر جلالی در کنار افراد انگشت شماری نوشت: "جلالی همراه حامیانش آمد"

جلالی در اولین اظهارات پس از ثبت‌نام‌اش برای نامزدی مجلس یازدهم در توییتی مدعی شد که داماد رییس جمهور، نماد انتخاباتی وی را دزدیده است!

وابستگی دبیر حزب مردمی اصلاحات قم، در کنار برخی اظهارات شاذ و غیرمعقول‌اش، موجب شناخته شدن او در برخی شبکه‌های اجتماعی شده؛ به طوری که حتی هم حزبی‌های جلالی نیز بارها او را دست انداخته‌اند و یا بابت ادبیات و برخی نوشته هایش، او را مورد شماتت قرار داده اند.

در یک مورد، جلالی با استناد به یک ایده گرافیکی با کپشن (زیرنویس) خیالی، مدعی شده بود که آمریکایی‌ها قرار است جدیدترین سلاح سری خود را برای مقابله با ایران به خاورمیانه بفرستند!

جلالی همچنین با پست کردن یک تصویر فتوشاپ شده از حضور یک خانم در راهپیمایی 22بهمن، به صراحت از همجنس‌بازان حمایت کرده بود.

پیش‌تر نیز پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، با ارائه گزارشی مبسوط و مفصل از فعالیت های رسانه ای دبیر حزب مردمی اصلاحات قم، سوالاتی را در مورد شباهت چند اکانت فیک (جعلی) با نمایه‌هایی از تصویر دختران با مشخصات حساب توییتر مصطفی جلالی مطرح کرده بود. (لینک مطلب)

 

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com