کد خبر ۸۰۳۵۵ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۵

ذوالنور پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس: مجلس دهم قدرتمند و توانمند نیست

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی وظیفه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین را داشته ولی مجلس فعلی در این زمینه‌ها قدرتمند و توانمند نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور در حاشیه ثبت‌نام انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات استان در فرمانداری قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی وظیفه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین را داشته ولی مجلس فعلی به نظرم در این زمینه‌ها قدرتمند و توانمند نیست.

وی با بیان اینکه مجلس فعلی به قوانینی پرداخته که نیازهای اصلی و اساسی مردم نیست، ابراز کرد: مردم امروز نیازمند معیشت، مسائل فرهنگی و مبارزه با فساد هستند که باید تمرکز مجلس بعدی روی این اقدامات باشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های خود برای مجلس آینده تصریح کرد: حل مشکل معیشتی مردم، کمک به دستگاه قضایی و نظارتی برای برخورد با مفاسد و پاکسازی کشور و شفافیت در مجلس و کشور سه اولویت بنده برای مجلس آینده در صورت اعتماد مردم خواهد بود.

وی اولویت‌های قم را مورد توجه قرار داد و گفت: نخستین اولویت موضوع معیشت مردم استان بوده و در کنار آن به دنبال تقویت گردشگری مذهبی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مانند عمار یاسر، شهیدان برقعی، اطراف حرم مطهر، مترو، فرودگاه و منوریل هستیم.

ذوالنور با تأکید بر نقش فرودگاه در رونق اقتصادی و تأثیرگذاری در توریست مذهبی ادامه داد: 315 هکتار از شهر قم به‌ناحق به‌عنوان  بافت تاریخی در نظر گرفته‌شده که چهره مرکز شهر را ناپسند کرده و با چند ریشتر زلزله فاجعه‌ای در این مناطق شاهد خواهیم بود.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com