کد خبر ۸۰۵۲۲ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱
جانشین سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس:

اولین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قم راه اندازی می‌شود

جانشین سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در ساری، گفت: اولین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قم راه اندازی می‌شود که می‌توان در معرفی ارزش‌های این دوران حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، حجت الاسلام علی لقمانپور جانشین سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ظهر امروز چهارشنبه ۲۰ آذرماه در دیدار با امام جمعه ساری با اشاره به تشکیل سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت:  قم به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مبدل می‌شود،ساختمان موزه در بهمن ماه افتتاح و برای محتوی آن برنامه ریزی خواهد شد.

حجت الاسلام  لقمانپور وسعت موزه دفاع مقدس قم را ۳۲ هکتار بیان کرد و افزود: بنا داریم در این موزه، آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب معرفی شود.
او با بیان اینکه سالانه ۲۰ میلیون زائر از ۱۰۲ کشور به قم سفر می‌کنند ،گفت: اولین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قم راه اندازی می‌شود و امیدواریم ارزش‌های واقعی انقلاب را در این موزه به نمایش گذاریم.

حجت الاسلام لقمانپور افزود: پنج درصد موزه مربوط به قم در گذر تاریخ، ۲۰ درصد مربوط به انقلاب اسلامی و ۸۰ درصد ویژه دوران دفاع مقدس با محوریت روحانیان است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com