کد خبر ۸۰۵۲۵ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲

استقبال مسوولان از ستاره پارالمپیکی بسکتبال با ویلچر قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، رقابت‌های سال 2019 بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با حضور تیم‌های مدعی از کشورهای مختلف به میزبانی کشور تایلند به انجام رسید و تیم ملی کشورمان با حضور چهره‌های شاخص شاغل در لیگ ایران و خارج از کشور به مقام سوم آن دست یافت.

این پیکارها به سبب اینکه انتخابی مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو ژاپن محسوب می‌شود، از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود و تمام تیم‌ها با قدرت بالا به آن قدم گذاشته بودند و سرانجام تیم‌های ملی استرالیا، کره‌جنوبی، ایران و ژاپن در جایگاه‌های اول تا چهارم آن قرار گرفتند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان که در ترکیب خود ستاره سال‌های اخیر استان قم و تیم باشگاهی جانبازان و معلولین ایثار شیمیدر قم را در ترکیب خود داشت، در این دوره از مسابقات کار خود را با پیروزی برابر تیم ملی چین آغاز کرد و اگر چه در ادامه دو باخت مقابل تیم‌های ملی استرالیا و ژاپن متحمل شد اما در آخرین بازی خود با غلبه بر تیم ملی ژاپن رتبه سوم را کسب کرد.

یکی از چهره‌های شاخص تیم ملی ایران در این دوره از پیکارها محمد محمدنژاد ستاره ملی‌پوش تیم ایثار قم بود که سال گذشته در ترکیب تیم ملی ایران عنوان قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی را کسب کرد و در کنار عناوین مختلف مسابقات آسیایی و جهانی، یک موفقیت دیگر را با کسب نشان برنز سال 2019 آسیا و اقیانوسیه به افتخارات خود افزود.

تیم ملی کشورمان بعد از کسب مقام سوم قاره و راهیابی به بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو امروز به ایران بازگشت و مسوولان استان قم نیز در این بازگشت به استقبال ستاره بسکتبال با ویلچر قم یعنی محمد محمدنژاد رفتند، مراسمی که با حضور معاون استاندار قم، مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین و مدیریت باشگاه ایثار برگزار شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com