کد خبر ۸۰۵۲۶ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۸
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت بودجه ۹۹ برای حمایت از بخش خصوصی

امیرآبادی گفت:بخش خصوصی استان،پیشنهاد‌های خود را در مسیر چگونگی بهره‌مندی از بودجه ۹۹ برای حمایت بهتر از تولید ارائه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم با بیان این که از ظرفیت بودجه ۹۹ برای حمایت از بخش خصوصی استفاده شود گفت: از بخش خصوصی استان می‌خواهیم در مسیر چگونگی بهره‌مندی از بودجه سال آینده کشور برای حمایت بهتر از بخش تولید، پیشنهادهای خود را ارائه کنند.

او افزود: لازم است تا در این خصوص مجموعه‌های دولتی استان ازجمله سازمان برنامه‌وبودجه نیز همکاری لازم را داشته باشند و تا ۲۷ آذر پیشنهاد‌های بخش خصوصی ارائه شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در موضوع قیمت سوخت و مصرف یارانه‌ها، مباحثی وجود دارد و باید راجع به آن در مجلس شورای اسلامی رایزنی شود تا در بودجه به جمع‌بندی برسیم.

امیرآبادی ادامه داد: تمام اقدام‌هایی که در این زمینه انجام می‌شود برای کمک به قشر‌های مختلف مردم به‌خصوص بخش تولید و اشتغال است و تلاش بر این است از ظرفیت‌های بودجه سال آینده برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی استفاده شود.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com