کد خبر ۸۰۸۳۳ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۷

پرهیز از هرگونه حاشیه سازی در انتخابات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، بهرام سرمست ظهر امروز در شورای اداری استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به ارتباط مردم با نظام اسلامی اظهار کرد: مردم با وجود مشکلات و سختی‌ها به فرامین رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و آن‌ها در شرایط سخت پیوندهای خود را با نظام و انقلاب اسلامی حفظ کردند.

وی ادامه داد: در ظالمانه ترین شرایط تحریم قرار داریم، ولی اتکا به توانمندی‌های درونی به خصوص نسل جوان بسیار غرورآفرین و افتخارآمیز است، باید سرمایه‌های فکری و انسانی را به کار بگیریم، مدیران اجرایی نیاز دارند که از خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها بهره بگیرند.

استاندار قم افزود: مدیران استان نباید خود را بی نیاز از پژوهش بدانند، مقدمه تصمیم گیری‌ها باید تصمیم سازی‌های بیرون آمده از اتاق فکر باشد، مدیران نیازمند مجامع مشورتی هستند.

سرمست به روز بودن مدیران استان قم را ضروری دانست و تصریح کرد: آن‌ها باید با فناوری‌های روزآمد آشنا باشند و از اطلاعات روز دنیا استفاده کنند.

وی ادامه داد: عدم ارتباط میان صنعت و دانشگاه‌ها و غیرکاربردی بودن تحقیقات دانشگاهی از جمله چالش‌ها در عرصه دانشگاهی است، دفتر ارتباط با دانشگاه‌ها در استانداری قم ایجاد شد و دانشگاه‌ها باید با مراکز اجرایی در ارتباط باشند.

استاندار قم افزود: باید برنامه ملاقات مردمی مدیران استان در سال آینده هم ادامه داشته باشند، کاهش نارضایتی‌های مردم از دستگاه‌های اجرایی مهم است، پاسخگویی جزو مولفه‌های حکمرانی خوب است.

سرمست با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام در استان قم اظهار کرد: باید به دنبال اتمام این پروژه‌ها باشیم، پیگیری از مدیران ملی در خصوص این پروژه‌ها ضروری است، استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیگیری عقب‌ماندگی‌های قم لازم است.

وی ادامه داد: اطلاعاتی وجود دارد که دشمنان قم را در محور برنامه‌های خود قرار دادند و باید در مناسبت‌های پیش رو، وحدت و هماهنگی که پشتوانه نظام است، را حفظ و از حاشیه‌های سیاسی و بهره‌برداری‌های جناحی اجتناب کرد.

استاندار قم افزود: دشمنان با کلیت نظام اسلامی مشکل دارند و بین نظام و دولت تفاوتی قائل نیستند، امنیت در انتخابات مساله مهمی است و نباید اجازه رخ دادن حاشیه‌ها را در قم بدهیم، دشمنان نظام به دنبال ناامید کردن مردم از نظام هستند و باید از هر کاری که موجب نامیدی می‌شود اجتناب کرد.

وی خاطرنشان کرد: رعایت اصل بی طرفی عوامل برگزاری انتخابات و بسترسازی برای مشارکت حداکثری از جمله اولویت‌های مدیریت استان قم است.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com