کد خبر ۸۱۳۷۱ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۳
حضور «موسی‌پور» در شهرک صنعتی شکوهیه قم/

رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی شکوهیه: انتظار داریم موسی‌پور در انتخابات کاندید شود

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی پور، استاندار اسبق قم، با اعضای اتاق فکر و هیئت مدیره شهرک صنعتی شکوهیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)،  در این دیدار که گفته می‌شود به دعوت هیئت مدیره شهرک صنعتی شکوهیه انجام پذیرفت، تعدادی از مدیران عامل و فعالان حوزه صنعت و کشاورزی به طرح مشکلات و دیدگاه ها و بیان دغدغه های خود در خصوص حوزه تولید و کمبودهای موجود پرداختند.

در ابتدای این نشست، مهندس عاملی رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی شکوهیه قم ضمن تمجید از خدمات و فعالیت های به یاد ماندنی حجت الاسلام و المسلمین موسی پور در دوره استانداری قم و ارتباط خوب و سازنده ایشان با  صنعت گران و فعالان حوزه تولید، گفت: خدمات و سبک مدیریتی خاص حاج آقای موسی پور هیچگاه از یاد ما نمی‌رود و در دوره ایشان با برنامه ریزی و پیگیری دقیقی که  صورت می‌گرفت ما در مسیر فعال سازی واحدهای تولیدی شهرک و حفظ خط تولید گام های موثری بر داشتیم.

وی افزود: در آن دوره ما حمایت بیشتری می‌شدیم،  لذا اکنون انتظار داریم با حضور آقای موسی پور به عنوان کاندیدا و انتخاب ایشان به عنوان نماینده شهر قم در مجلس شورای اسلامی، تحولی اساسی در پاسخگویی به مطالبات و دغدغه‌های ما رخ دهد.

همچنین در این جلسه نماینده واحدهای تولیدی کشاورزی با ابراز امیدواری نسبت به حضور حجت‌الاسلام موسی پور به عنوان نامزد نمایندگی در حوزه انتخابیه قم گفت: ما از جنابعالی که به مسائل استان اشراف داشته اید و سبک مدیریتی شما را قبول داریم، می خواهیم هر چه زودتر با خبر خوش قطعی شدن حضورتان در قم، بارقه امید در دل تولید کنندگان و کشاورزان قم ایجاد کنید.

وی افزود: البته بدانید که خانواده بزرگ تولید کنندگان واحد‌های کشاورزی به طور قاطع از حضور شما در این زمینه استقبال و حمایت خواهند کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com