کد خبر ۸۱۷۷۲ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۲
شب گذشته صورت پذیرفت:

ابرازهمدردی مسؤولان قم با خانواده شهدای سانحه هوایی/ پیکر دو تن از جان باختگان در حرم مطهر خاکسپاری می‌شود+فیلم

آیت الله سید محمد سعیدی شامگاه شنبه در دیدار با خانواده شهید محمدصالحه و زهرا حسنی سعدی ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خانواده ایشان ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم‌نا)، شب گذشته آیت الله سعیدی امام جمعه قم، آیت الله خاتمی امام جمعه تهران و سرهنگ بیطرفان جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب و جمعی دیگر از مسؤولان با حضور در منزل شهدای سانحه هوایی در قم با ابراز همدردی با این خانواده پرداخت.

آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان حضرت معصومه(س) در دیدار با خانواده شهید محمدصالحه و زهرا حسنی سعدی ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیمای اکراینی، پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خانواده ایشان ابلاغ کرد.

مادر شهید حادثه هواپیما: به احدی اجازه سواستفاده نمی‌دهیم +فیلم

بیانیه جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در مورد هواپیمای اوکراینی

حجله دانشجوی قمی که در سانحه سقوط هواپیمای اوکراین جان باخت

سردار حاجی‌زاده: همه مسئولیت را می‌پذیریم

وی اظهار کرد: ساعتی پیش در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در خدمت حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی بودیم و ایشان وقتی مطلع شد بنده قصد دارم برای عرض تسلیت به حضور خانواده این دو جان باخته حادثه سقوط هواپیما بیایم، مراتب تسلیت مقام معظم رهبری را ابلاغ کردند.

 وی همچنین از اختصاص دو قطعه قبر در بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س) برای دفن پیکر مرحوم محمد صالحه و زهرا حسنی سعدی خبر داد.

آیت الله سیداحمد خاتمی نیز در این دیدار شهادت تعدادی از هموطنان در سانحه هوایی را تسلیت گفت و برای بازماندگان از درگاه ایزد منان طلب صبر کرد.

بر اساس این گزارش ائمه جمعه قم و تهران در ادامه در منزل شهید محمد امین بیروتی از شهدای حادثه هوایی حضور یافتند و این سانحه را به خانواده مرحوم بیروتی تسلیت گفتند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com