کد خبر ۸۱۸۴۳ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۴
سرپرست پلیس راهور قم عنوان کرد؛

حادثه خیزترین معابر شهر قم کجاست!؟

سرهنگ علی حسن قیصری با اشاره به شش معبر حادثه خیز در شهر قم اظهار داشت: ۳۵ درصد تصادفات فوتی در این معابر حادث شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم‌نا)، سرهنگ علی حسن قیصری سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: بلوار آیت الله بروجردی، بلوار پیامبر اعظم (ص)، بلوار شهید حاج خداکرم، خیابان امام خمینی (ره)، بلوار زائر و بلوار کشاورز جنوبی از جمله معابر حادثه خیز شهر قم هستند که ۳۵ درصد تصادفات فوتی در این معابر حادث شده است.

سرپرست پلیس راهور استان قم ادامه داد: این معابر نیاز به اصلاحات هندسی، نصب پل هوایی مکانیزه، خط کشی عابر پیاده و نصب علائم و تابلو می‌باشد که در این خصوص با شهرداری قم مکاتبات متعددی صورت گرفته است که امیدواریم در اسرع وقت نسبت به موارد فوق اقدام کنند تا تصادفات در معابر مذکور مهار شود.

سرهنگ قیصری افزود: لازم است رانندگان عزیز خصوصاً موتورسیکلت سواران حین رانندگی در این معابر ضمن اتخاذ سرعت مطمئنه، با توجه کامل به مسیر مقابل رانندگی کنند، همچنین عابران پیاده، هنگام عبور از عرض معابر از نقاط خط کشی شده، پل‌های هوایی استفاده کنند.

 سرپرست پلیس راهور استان قم یادآورشد: در ضمن ۳۸ درصد کشته شدگان تصادفات شهر قم در شب به وقوع پیوسته است، که محدودیت دید در شب، تجاوز از سرعت مجاز و عدم توجه عابرین پیاده به تکالیف قانونی از مهمترین علل تصادفات شبانه می‌باشد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com