کد خبر ۸۱۸۴۸ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۰
معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر قم؛

بهره مندی ۱۸۵ قمی از خدمات گفتار درمانی هلال احمر

بحرانی گفت:بخش گفتار درمانی هلال احمر قم طی این مدت ۱۸۵ نفر مراجعه کرده و خدمات لازم را دریافت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم‌نا)، عبدالنبی بحرانی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه طی ۹ ماهه نخست امسال ۴۵ هزار و ۴۵۹ نسخه در داروخانه هلال احمر قم ارائه شد، گفت: ۳۴۹ نفر در این مدت به بخش فیزیوتراپی پلی‌کلینیک توانبخشی هلال احمر قم مراجعه کرده‌اند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه در کلینیک پروتز هلال احمر قم طی این مدت ۳۹ مورد ساخت و ۷۸ مورد تعمیر و به طور کلی ۱۱۷ مورد خدمت ارائه شد، گفت: در کلینیک ارتز ۱۴۸ مورد ساخت، ۶۴ مورد تعمیر و به طور کلی ۲۱۲ خدمت ارائه شده است.

بحرانی بیان کرد: در بخش کاردرمانی هلال احمر ۱۳۱ نفر طی ۹ ماهه نخست امسال مراجعه کردند که در این مرکز خدمات لازم با ۴۵ درصد تخفیف برای عموم ارائه شد.

او  ادامه داد: در کلینیک کفش طبی هلال احمر قم نیز طی ۹ ماهه نخست امسال ۳۶۴ مورد ساخت و ۱۸ تعمیر و به طور کلی ۳۸۲ خدمت ارائه شد.

بحرانی بیان کرد: همچنین به بخش گفتار درمانی هلال احمر قم طی این مدت ۱۸۵ نفر مراجعه کرده و خدمات لازم را دریافت کردند.

معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه طی ۹ ماهه امسال هزار و ۵۱۲ دز واکسن توسط جمعیت هلال احمر تزریق شد،تصریح کرد: تعداد واکسن‌های دریافتی در هلال احمر قم در این مدت هزار و ۴۰۰ دز و تعداد واکسن باقی مانده از سال گذشته نیز ۱۱۲ دز بوده است.

بحرانی گفت: برگزاری سه کارگاه آموزشی جهت توانمندسازی تیم‌های درمانی اضطراری، برگزاری ۲ دوره آموزش پرستاری در بحران و برگزاری ۲ جلسه کمیته درمان و تدریس دوره‌های تکمیلی و تخصصی و تربیت مربی از جمله اقدامات هلال احمر طی ۹ ماه امسال بوده است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: معاینات حجاج و روحانیون و معین و معینه و اعزام پزشک به حج تمتع سال ۹۸ و معاینات شناسنامه سلامت امدادگران و معاینات اعضای طرح دادرس و ارسال تجهیزات درمانی و دارو به طرح نذر آب منطقه سرباز و پشامک بخشی از فعالیت‌های انجام گرفته توسط این معاونت است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com