کد خبر ۸۱۸۶۹ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۹
هم زمان با هفته هنر مقاومت؛

کارگاه هنری نقش نگین سلیمانی در قم برپا شد

کارگاه هنری تجسمی و خوشنویسی با عنوان نقش نگین سلیمانی به مناسبت هفته هنر مقاومت در قم برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم‌نا)، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی به مناسبت شهادت سردار پرافتخار جهان اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و یاران شهیدش اقدام به برگزاری یک رویداد چندجانبه هنری تحت عنوان "هفته هنر مقاومت" کرده است.

امروز دوشنبه در دومین روز از هفته هنر مقاومت دفتر تبلیغات اسلامی، رویداد هنری کارگاه هنری تجسمی و خوشنویسی با عنوان نقش نگین سلیمانی؛ مشق مقاومت  از ساعت ۱۵ در نگارستان اشراق واقع در ابتدای خیابان شهدا برای بازدید علاقه مندان  برپا شده است.

در این کارگاه هنری  اساتید و هنرجویان رشته‌های خوشنویسی، خطاطی، نقاشی، تصویرسازی و معرق به آفرینش و تولید آثار هنری با موضوع "مقاومت و شهدای جنایت اخیر رژیم تروریستی آمریکا" می پردازند.

در برنامه‌های هفته هنر مقاومت تلاش می‌شود تا جامعه  با فرهنگ حماسه و شهادت بیشتر آشنا شده و تلاش می شود، ابعاد این فرهنگ به‌صورت موثر  در لایه‌های مختلف طلاب و فضلای حوزه، وابستگان، خانواده‌ها و خویشاوندان طلاب و اقشار مختلف مردم شهر خون و قیام قم و به ویژه جوانان و سایر مخاطبانی که از این رویداد در سطح عمومی بهره مند خواهند شد، گسترش یابد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com