کد خبر ۸۲۰۱۲ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۶
خطیب جمعه قم:

اخراج آمریکا از منطقه، انتقام سختی خواهد بود

امام جمعه قم با بیان اینکه رسانه‌های جبهه مقاومت باید مسیر انتقام از آمریکا را فعال نگه دارند، گفت: پیروزی در جنگ رسانه‌ای سیلی محکم دیگری به آمریکا و جنایتکاران در منطقه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم‌نا)، آیت الله سعیدی،مام جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سیلی سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد گفت: این سیلی بیانگر اقتدار و عظمت امت اسلامی و نیرو‌های مسلح و شکست هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه است.

او با تأکید بر اینکه علاوه بر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی باید نیرو‌های گروه‌های مقاومت با اتکا به قدرت لایزال الهی مکمل این سیلی سخت به آمریکای تروریست باشند افزود: انتقام سخت یک فرایند تدریجی است و اقدام دفعی نیست که با یک بار انجام دادن به نتیجه برسد.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی باید در انتظار انتقام سهمگین تمام جبهه مقاومت در منطقه باشند و آمریکای متجاوز باید بین خروج بدون ضربه یا با ضربه گروه‌های مقاومت یکی را انتخاب کند.

خطیب جمعه قم با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی در حمله تروریستی رژیم آمریکا گفت: تشییع اعجازگونه این شهید والامقام نشان داد که ملت ایران و انقلاب اسلامی زنده است و عده‌ای هنجارشکن نمی‌توانند در برابر پرتوافشانی نور انقلاب و شهادت حاج قاسم بایستند.

او با تأکید بر اینکه عملیات‌های پس از شهادت سردار شهید سلیمانی نشانگر زنده بودن فرهنگ مقاومت است افزود: شهادت این سردار پرافتخار اسلام بار دیگر زمینه حفظ وحدت و انسجام، قیام و مقاومت مردم انقلابی ایران و رعب و وحشت استکبار جهانی و خروج ذلت بار آمریکا را به دنبال خواهد داشت.

آیت الله سعیدی افزود: خون پاک شهید سردار سلیمانی سبب شد کسانی که دم از رفراندوم می‌زدند با حضور باشکوه مردم، یک رفراندوم بزرگ برای نظام اسلامی شکل گیرد و پرده از چهره ضد انقلاب برداشته شود و توطئه‌های آنان خنثی شود.

او تصریح کرد: خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با وجود توطئه‌های آمریکایی‌ها و متحدانشان موجب تقویت انس و الفت بین دو ملت ایران و عراق شد.

امام جمعه قم همچنین با تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: این حادثه تلخ و ناگوار یک غم ملی در کشور ما شد و مردم با تشییع باشکوه و همدردی با خانواده‌های این عزیزان بار دیگر بصیرتشان را به رخ جهانیان کشیدند.

آیت الله سعیدی با اشاره به بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح و مصاحبه شفاف و صریح فرمانده قهرمان هوافضای سپاه گفت: این موضوع نشان از هدایت‌های رهبری نظام اسلامی است که با صداقت و صراحت و تقوای نظامی خطای نظام اسلامی را می‌پذیرد.

او افزود: با گذر زمان و روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه، این موضع نیز به نفع ملت ایران و ملت‌های مسلح رقم خواهد خورد.

خطیب جمعه قم با تأکید بر این که سرداران سپاه از آبروی خودشان در این حادثه هزینه کردند گفت: آمریکای جنایت کار مرتکب فجایع بزرگی از جمله ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران شدند و در مقابل آنان دم فروبستند و به فرمانده مزدورشان مدال شجاعت دادند.

او تصریح کرد: نیروی هوافضای سپاه و اقتدار موشکی ایران عامل سخت و بازدارنده جمهوی اسلامی در مقابل دشمنان است که حاصل تلاش فرماندهانی همچون سردار حاجی زاده است.

آیت الله سعیدی از دیگر توطئه‌های دشمنان در این حادثه از بین بردن اعتماد مردم به رسانه رسمی و تضعیف آن عنوان کرد و گفت: مدیریت رسانه‌های مقاومت نباید بگذارند اولویت‌ها را دشمن جا به جا کند و باید خط آتش فعال انتقام علیه آمریکای جنایتکار باشند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com