کد خبر ۸۲۰۴۸ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۹
رئیس شورای اسلامی شهر قم ؛

آرامستان جدید در جنوب شهر قم احداث می شود

جلالی گفت:پنج میلیارد تومان برای احداث زیرساخت در این آرامستان صرف شده است و تا دو ماه دفن در آرامستان جدید قم رایگان خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم  پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به توسعه فضای سبز قم گفت: توسعه فضای سبز شهر عمده اش در ضلع جنوبی قم است و اقدامات گسترده‌ای در این زمینه در حال صورت گرفتن است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: چند سال پیش، شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب کرد که آرامستانی در جنوب شهر قم احداث شود و تمام زیرساخت‌ها برای این کار آماده شد، احداث این آرامستان مطالبه مردم پردیسان و منطقه چهار بود و پیگیری‌هایی با دادستانی و سازمان بازرسی برای بهره برداری از این آرامستان داشتیم و مصوبه شورای اسلامی شهر قم، شروع دفن در آرامستان جدید شهر است.

جلالی ادامه داد: شهرداری قم موظف به خریداری پساب فاضلاب از تصفیه خانه در بالادست شهر برای فضای سبز است، پساب خروجی از تصفیه خانه از استاندارد‌های لازم برخوردار است و خریداری این پساب برای فضای سبز می‌تواند که به نفع شهر قم باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بهره برداری از آرامستان جدید شهر قم را برای مدیریت حمل و نقل در این شهر ضروری دانست و تصریح کرد: پنج میلیارد تومان برای احداث زیرساخت، جدول، فضای سبز و ساختمان در این آرامستان صرف شده است و آرامستان پاسخگوی نیاز مردم مناطق پیرامون خود است و تا دو ماه دفن در آرامستان جدید شهر قم رایگان خواهد بود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com