کد خبر ۸۲۰۸۹ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۵

درخواست‌ استاندار از دستگاه‌های دولتی در قم برای مشارکت در حادثه سیل سیستان‌

استاندار قم گفت: در جریان سیل اخیر سیستان و بلوچستان، بنده به تمام دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردم که با مدیریت ستاد بحران به کمک آسیب دیدگان بشتابند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)،  بهرام سرمست امروز در آیین گلریزان مجمع خیرین هلال‌احمر استان قم در مجتمع ناشران، ملت ایران را ملتی همبسته و همدل نامید و اظهار داشت: حتی پیوند بین بخش دولتی و مردم یک پیوند مبارک است.

استاندار قم خدمت مسئولان و مدیران به مردم قم را یک توفیق الهی دانست و ابراز کرد: ملت ما یک ملت همدل به‌ویژه در شرایط بحرانی بوده و این همدلی و همبستگی را در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم.

وی در ادامه، تغییر مسیر مراسم تشییع باشکوه شهید سردار سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش در استان را مورداشاره قرار داد و گفت: تغییر مسیر در شورای تأمین استان گرفته شد و نهایتاً مقرر شد که این تشییع باشکوه در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار شود.

سرمست پای‌کار بودن تمام دستگاه‌های اجرایی در مراسم تشییع را مورداشاره قرار داد و گفت: در کنار تمامی دستگاه‌ها، ایستگاه‌های صلواتی، مواکب و هیئات مذهبی نقش مهمی در روز تشییع شهدا ایفا کردند که نباید نادیده گرفت.

استاندار قم این استان را پیشگام در امدادرسانی به سایر استان‌ها خواند و بیان کرد: در جریان سیل بهار امسال، نخستین استانی بودیم که برای کمک‌رسانی به افراد آسیب‌دیده از سیل اعلام آمادگی کردیم.

وی تأکید کرد: در جریان سیل اخیر سیستان و بلوچستان نیز، بنده به تمام دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردم که با مدیریت ستاد بحران به کمک آسیب دیدگان بشتابند.

سرمست جمعیت هلال‌احمر استان قم را در کارهای خیر پیشگام دانست و تصریح کرد: در زمان وقایع بحرانی، استان قم حتی قبل از اینکه مسائل خود را در اولویت بگذارد، استان‌های زلزله‌زده و سیل‌زده را در اولویت می‌گذارد.

استاندار قم تأکید کرد: اجر این زحمات و قدم‌ها با خدای متعال بوده و خداوند بزرگ است که این قدم‌های خیرخواهانه را جبران می‌کند و این اقدامات در نزد پروردگار محفوظ است.

وی  در پایان خاطرنشان کرد: ما هم باید در  مصیبت‌ها و ناملایمتی‌هایی که به هم‌وطنانمان وارد می‌شود، در کنارشان  باشیم و به یاری آسیب دیدگان بشتابیم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com