کد خبر ۸۲۲۰۲ انتشار : ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۹

پذیرایی شیمیدُر قم از سربازها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، بازی‌های نیم‌فصل دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های ایران روز پنجشنبه سوم بهمن ماه وارد هفته هفتم می‌شود و 14 تیم لیگ برتری در هفت دیدار حساس به مصاف یکدیگر می‌روند، در حالی که برای قمی‌ها بازی شیمیدُر برابر نیروی زمینی اهمیت زیادی دارد.

شاگردان محمدرضا اسلامی که دوشنبه به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی راهی بندرعباس نشدند و بازی آنها با تیم شهرداری بندرعباس به تعویق افتاده و یک بازی معوقه دیگر از هفته شانزدهم با تیم مس کرمان نیز دارند، با 13 پیروزی و پنج باخت از 18 مسابقه قبلی خود تا پیش از هفته مصاف با نیروی زمینی تهران 31 امتیاز اندوخته و موقتا در مکان ششم جدول هستند.

یقینا شیمیدُری‌ها با پیروزی احتمالی در بازی‌های معوقه با شهرداری بندرعباس و مس کرمان قادر به بازگشت مجدد به جمع تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی هستند، به ویژه اینکه بازیکنان مطرح و مصدوم این تیم نظیر مهدی کامرانی و آستین به زودی به جمع شاگردان اسلامی باز خواهند گشت و قدرت شیمیدُر مجدد افزایش پیدا می‌کند.

نماینده بسکتبال قم دو دیدار قبلی خود را با اشکالات متعدد داوری به تیم‌های پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان واگذار کرده و هم اکنون با 1430 گل زده و 1296 گل خورده و اندوخته 31 امتیازی در مکان ششم جدول 14 تیمی لیگ برتر است اما این قدرت و فرصت را دارد که به عنوان یکی از چهار تیم بالای جدول راهی پلی‌آف شود.

اما حریف تیم شیمیدُر قم در هفته بیست و یکم لیگ برتر، نیروی زمینی تهران است که از 20 بازی قبل خود 18 باخت و فقط دو پیروزی در کارنامه دارد تا با 24 امتیاز آخرین تمی جدول رده‌بندی فصل جاری لیگ برتر باشد، تیمی که در نیم‌فصل نخست میزبان شیمیدُر بود و به نماینده قم نتیجه را واگذار کرد، تیمی که ترکیب اصلی آن را بازیکنان سرباز تشکیل می‌دهند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com