کد خبر ۸۲۲۱۰ انتشار : ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱

درخواست مردم قم برای برخورد با نشریه هتاک به سردار قاسم سلیمانی

جمعی از طلاب، دانشجویان، ایثارگران استان قمدر واکنش به سرمقاله نشریه 19 دی خواستار پیگیری این موضوع از سوی مراجع ذی‌صلاح شدند. در حالی که عموم مردم همچنان سوگوار شهادت این سردار رشید اسلام هستند، دست فتنه‌گری از مرکز ایران اسلامی و شهر مقدس قم بیرون می‌آید!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم‌نا)، این گزارش حاکی است جمعی از طلاب، دانشجویان و ایثارگران استان قم در نامه‌ای خطاب به دادستان قم خواستار بررسی موضوع شده‌اند.

متن این نامه به این شرح می باشد:

بسم الله القاصم الجبارین

توهین بی‌شرمانه جریده ۱۹ دی به ساحت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی قلب طلاب و اساتید حوزه علمیه قم، دانشجویان و خانواده شهدا را به درد آورد.

در حالی که عموم مردم همچنان سوگوار شهادت این سردار رشید اسلام هستند و فرزندان غیور ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای قطع دستان آمریکا از منطقه غرب آسیا تلاش می‌کنند، دست فتنه‌گری از مرکز ایران اسلامی و شهر مقدس قم بیرون می‌آید!

قمی که باید پایتخت فرهنگی جهان اسلام باشد، شاهد بدترین توهین و هتاکی به سردار شهید اسلام، قاسم سلیمانی است و از آن بدتر، در عملی وقیحانه، شهادت آن سردار را به گردن نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌اندازد.

رهبر معظم انقلاب به درستی هشدار داده‌اند که در صورت غفلت از ایادی داخلی استکبار، جای شهید و جلاد عوض خواهد شد و اکنون شاهد هستیم که سخنانی این چنین وقیحانه که بارها از بی بی سی فارسی و صدای آمریکا میشنویم از روزنامه‌ای که نام مقدس ۱۹ دی را بر خود دارد و از شهر مقدس قم، منتشر می‌شود!

دم ضدانقلاب از «روزنامه 19دی» بیرون زد!

واکنش‌ «شورای هماهنگی اصولگرایان» نسبت به سر مقاله نشریه 19 دی

تریبونی که سال‌ها قبل برای انتشار ندای حق طلبی مردم قم ایجاد شده بود، در سال‌های اخیر رویه فتنه انگیزی و اختلاف افکنی را در پیش گرفته است و اکنون در حرکت اخیر خود، به سرداری توهین کرده است که نقطه وحدت همه مردم ایران بود.

ما طلاب، اساتید حوزه و دانشجویان، و اقشار مردم قم این حرکت را بخشی از طراحی دشمن برای عادی سازی هجمه به ستون‌های وحدت بخش جامعه ایران می‌دانیم زیرا دشمن پس از تشییع با شکوه و غیر قابل انکار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به این نتیجه رسید که این وحدت باید به هر قیمتی شکسته شود. از این رو به ایادی داخلی ماموریت داده شده تا با طرح سخنان فتنه انگیز و اختلاف افکن سبب تحریک افکار عمومی شوند تا هم قبح این‌گونه حرکات شکسته شود و هم جای شهید و جلاد عوض شده و سرداران رشیدی چون سردار حاجی زاده را نیز ترور شخصیت کنند.

این‌گونه حرکات همچنین در آستانه انتخابات مجلس ظن تلاش برای به هم ریختن فضای جامعه را نیز به ذهن متبادر می‌کند و سرمقاله امروز (چهارشنبه ۲ بهمن) این نشریه هتاک نیز این ظن را تأیید کرده است.

لذا از مسوولان محترم قضایی و به ویژه دادستان قم خواهانیم ضمن برخورد شدید قانونی با این نشریه و دست اندرکاران این توهین و هتاکی، زمینه ادامه این توهین‌ها را از بین برده و برخورد قاطع و محکم بر این جریده هتاک اجرا شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com