کد خبر ۸۲۲۵۷ انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۲
خطیب نماز جمعه امروز قم:

انتخابات حلقه عظمت ایران را تکمیل می کند/ برخی دست ها تلاش می کند خدمات بی نظیر انقلاب اسلامی را نادیده بگیرند

آیت‌الله اعرافی:برخی تلاش می کنند 40 سال انقلاب را کوچک جلوه دهند ولی علی رغم ضعف و مشکلاتی که داریم در این 40 سال پیشرفت و خدمات بسیاری انجام شده است ولی برخی دست ها تلاش می کند آنها را نادیده گرفته و اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی را کوچک کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم‌نا)، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) در عمر کوتاه خود اسوه ای برای همه عالم تا پایان تاریخ و اسوه حجج الهی شد.

وی با اشاره به جایگاه عظیم و ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) افزود: بی بی دو عالم در برابر ظلم و ستم قد برافراشت و با خطبه فدکیه عالم را از نور خود روشن کرد.

امام جمعه قم با اشاره به تشییع میلیونی سردار سلیمانی بیان کرد: حضور 30 میلیون جمعیت در شهرهای ایران و همه ملت  درمراسم های حاج قاسم سلیمانی جلوه ای از عالم غیب و ملکوت و عظمت ملت ایران بود و حضور ملت عراق برای ابومهندس نیز جلوه جدیدی بود.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور عنوان کرد: به خانواده جانبخاتگان حادثه هوایی مجدد تسلیت می گویم و از آنها تشکر می کنم که علی رغم غم عزیزانشان امتحان خوبی دادند و اینکه برای حفظ امنیت کشور دچار حادثه شدند،با توجه به فتنه گری های دشمن برای سواستفاده از این حادثه خانواده این عزیزان امتحان خوبی دادند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: ملت ایران از آزمون بزرگی عبور کرد و سپاه پاسداران به خوبی و با موفقیت عمل کرد ولی این ملت عزیز دو آزمون دیگر در پیش دارد که یکی از آنها راهپیمایی 22 بهمن و همچنین  انتخبات مجلس است.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات اسفندماه ادامه داد: برای امنیت و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی باید در صحنه انتخابات شرکت کرد و هیچ بهانه ای برای دور شدن از صندوق های رای پذیرفته نیست، این صندوق ها باید شکوه حضور را نشان دهد و باید با آگاهی و بصیرت به افراد مجاهد و مبارز رای داد تا کشور در مسیر درست قرار بگیرد.

آیت الله اعرافی گفت: همه دشمنان انقلاب اسلامی دست به دست هم دادند تا استکبار وآمریکا را از این همه جنایت تطهیر کنند و مصیبت بزرگی است که برخی افراد در صدد تطهیر آمریکا در یک قرن اخیر هستند،آمریکا بدبختی را برهمه عالم تحمیل کرده ولی کسانی به گونه ای سخن می گویند که آمریکا فرشتگان عالم است و این موضوع خطای بزرگی است.

امام جمعه قم بیان کرد: نسل امروز از این موضوع خبر ندارد که رژیم سابق ومنحوس پهلوی بر عظمت و استقلال و آزادی کشورمان چه آورد، بدترین رژیم در رژیم های پادشاهی ما قاجار و پهلوی بودند که آزادی ما را فروخته و دست شان به خون ملت ایران آلوده بود و آیا آنها قابل تطهیر هستند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور عنوان کرد: برخی تلاش می کنند 40 سال انقلاب را کوچک جلوه دهند ولی علی رغم ضعف و مشکلاتی که داریم در این 40 سال پیشرفت و خدمات بسیار زیادی انجام شده است ولی برخی دست ها تلاش می کند آنها را نادیده گرفته و اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی را کوچک کند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: عظمت ملت ایران با اسلام گره خورده است وسخن ملی و باستان گراها که ایران را بدون اسلام می خواهند دروغ است و ایران با آغوش باز از اسلام حمایت کرد.

عضو فقهای شورای نگهبان خاطرنشان کرد: یک مقام آمریکایی در سخنانی خطاب به سردار قاآنی گفته که اگر راه سردار سلیمانی را برود به سرنوشت وی دچار می شود، خطاب به این مسئول آمریکایی می گوییم که خاک بر سر تو و اگر آمریکا همان راه را برود با موشک های ایران اسلامی در همه پایگاه های خود در منطقه دچار می شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com