کد خبر ۸۲۳۲۷ انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۷

واگذاری 7 قطعه زمین برای اجرای پروژه « اقدام ملی» در قم

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم از واگذاری 7 قطعه زمین برای اجرای پروژه " اقدام ملی" در قم خبر داد و گفت: نقشه 500 واحد مسکونی به اتمام رسیده و برای 300 واحد مسکونی پروانه ساخت صادرشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، داریوش بلدی ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی 2 هزار واحد مسکونی طرح "اقدام ملی" با اشاره به اقدامات انجام‌ شده برای اجرای پروژه " اقدام ملی" اظهار داشت: در حال حاضر 7 قطعه زمین به بنیاد مسکن واگذارشده و نقشه‌های واحدهای مسکونی در حال آماده‌سازی است.

وی از اتمام نقشه 500 واحد مسکونی تا امروز خبر داد و افزود: برای 300 واحد مسکونی پروانه ساخت صادرشده و بقیه واحدهای مسکونی در حال سپری کردن مراحل اداری بوده و به ترتیب آماده ساخت و اجرای عملیات عمرانی می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم درباره پروژه‌ای که کلنگ زنی آن انجام شد توضیحات تکمیلی ارائه داد و تصریح کرد: در این نقطه دو بلوک 48 واحدی طراحی‌شده و سطح اشغال آن 28 درصد و با تراکم 170 درصد یعنی 6 طبقه بر روی پیلوت بنا می‌شود.

وی کیفیت طراحی و ساخت این واحدهای مسکونی را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: طراحی و کیفیت ساخت این واحدهای مسکونی از پروژه‌های قبل از استاندارد بالاتری برخوردار بوده و با نظارت کامل ساخته می‌شود.

بلدی ادامه داد: یکی از زمین‌هایی که به بنیاد مسکن واگذارشده است استعداد احداث 1200 واحد مسکونی را داشته که از امروز مراحل آماده‌سازی آن آغازشده و این پروژه‌ها به ترتیب و پشت سر هم وارد پروسه اداری خواهد شد و زمان پیش‌بینی‌شده برای انجام پروژه را دو سال و تا پایان 1400 است.

وی نیز با تأکید بر همکاری همه ارگان‌ها برای انجام به‌موقع این پروژه گفت: این پروژه نیازمند همکاری همه ارگان‌های دولتی داشته و باید برای اتمام آن جلسات مشترک به‌صورت مستمر برگزار شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com