کد خبر ۸۲۷۰۷ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۵

669 شعبه اخذ رای در قم دایر می‌شود

فرماندار قم گفت: 669 شعبه اخذ رای در سطح استان قم دایر می‌شود که از این‌ بین 84 شعبه به‌صورت سیار فعالیت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مرتضی حیدری عصر امروز در گردهمایی توجیهی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تشکیل یک مجلس قوی و انقلابی مشکلات امروز کشور را برطرف خواهد کرد.

وی افزود: با حضور پرشور مردم در صحنه دشمن در چهار دهه گذشته نتوانسته ضربه کاری به پیکره نظام مقدس اسلامی وارد سازد، انتخابات در جمهوری اسلامی نمادی از مردم‌سالاری دینی بر اساس مبنای دینی حضرت امام راحل در قرن حاضر است.

فرماندار قم تصریح کرد: 127 نامزد از حوزه انتخابیه قم برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند که از این‌ بین 22 داوطلب، حوزه انتخابی خود را به شهرهای دیگر منتقل کرده و 105داوطلب باقی‌مانده‌اند.

حیدری بابیان احتمال افزایش و یا کاهش تعداد داوطلبان مجلس از حوزه انتخابی قم افزود: روند احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات تا 22 بهمن‌ماه ادامه پیدا خواهد کرد، تبلیغات این داوطلبان از روز چهارشنبه 24 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا ساعت 8 صبح اول اسفندماه ادامه می‌یابد.

وی عنوان کرد: تبلیغات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از امروز آغاز و تا دو هفته ادامه پیدا می‌کند، هر نامزد می‌تواند یک ستاد اصلی و 13 ستاد فرعی را در سطح استان برپا کند.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: به هر اندازه که عوامل اجرایی و نامزدهای انتخابات با یکدیگر هماهنگ باشند شفافیت، دقت و صحت روند برگزاری انتخابات بهتر می‌شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com