کد خبر ۸۲۷۵۷ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱
هادی خادم‌الحسینی در گفت‌وگو با قم‌نا:

اجتماع عظیم هیئت‌های مذهبی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در قم برگزار می‌شود

این مداح اهل بیت (علیهم السلام) در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) از تجمع و حضور هماهنگ هیئات مذهبی استان قم در راهپیمایی 22بهمن خبر داد و گفت: از سایر اقشار دعوت می‌شود که در این تجمع حضور بعمل آوردند.

«هادی خادم الحسینی» در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، در خصوص اجتماع هیأت مذهبی و حضور در راهپیمایی 22بهمن اظهار کرد: "این تجمع بنا است ساعت 8:30 دقیقه صبح از مسجد باغ پنبه واقع در کوچه 18 بلوار 55متری عمار یاسر قم آغاز شود و سپس به جمعیت راهپیمایی یوم‌الله 22بهمن بپیوندند.

این مداح اهل بیت (علیهم السلام) در ادامه افزود: "مسجد باغ پنبه از مراکز هیئات انقلاب اسلامی در سال 57 بوده و این محله نیز مکان شهادت دو تن از شهدای انقلاب اسلامی _شهیدان مومن‌پور_ نیز است و به احترام خون این عزیزان، محل تجمع هیئات مذهبی در این مکان درنظر گرفته شده است".

وی مهم‌ترین هدف از این تجمع را تجلی همدلی هیئات مذهبی درحمایت از انقلاب اسلامی و دعوت به شرکت در انتخابات پیش‌روی مجلس دانست و بیان کرد: همه ارکان مرتبط با هیئت‌ها اعم از کانون مداحها، بسیج مداحها، جامعه ایمانی مشعر و ... دراین تجمع شرکت می کنند".

خادم الحسینی همچنین بیعت با انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، پیگیری انتقام سخت شهید حاج قاسم سلیمانی و  اعلام انزجار از معاهده غرب را از اهم شعارهای این تجمع عنوان کرد و گفت: "از سایر اقشار دعوت می‌شود که در این تجمع حضور بعمل آوردند".

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com