کد خبر ۸۲۸۰۱ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰

مردم با مشارکت حداکثری ‌در انتخابات کشور را در برابر دشمنان اسلام بیمه کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: باید با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو کشور و مملکت را در برابر دشمنان اسلام بیمه و واکسینه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، بیژن سلیمان پور امروز در همایش آموزشی توجیهی پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی، با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: این دستاوردها در سایه تنبلی و سستی گم‌شده است درحالی‌که رسانه‌های غربی در جهتی حرکت می‌کنند که متأسفانه به‌عنوان مرجع در جهت قضاوت و داوری برای انقلاب ‌شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بیان کرد: ما این هنر را نداشته‌ایم که به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازیم درحالی‌که این دستاوردها به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های جوانان این کشور به‌دست‌آمده است.

وی ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان از انبارها سلاح‌ها را برمی‌داشتند و به جنگ می‌پرداختند اما امروز مدرن‌ترین تجهیزات نظامی در حوزه‌های دریایی، هوایی و زمینی ساخته‌ایم.

سلیمان پور خاطرنشان کرد: کفران و ناسپاسی است که دستاوردهای بزرگ کشور را با مشکلات کوچکی که در کشور وجود دارد مقایسه کرده و نادیده بگیریم، باید در داخل خانواده بزرگ انقلاب آسیب‌شناسی داشته و هرکسی در هر جایگاهی قصور، تنبلی و سستی دارد باید مواخذه شده و از دستاوردهای انقلاب حرف بزنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه صنعت چاپ در دوره خاصی از تاریخ شکل گرفت، تأکید کرد: با ورود این صنعت یک مستندسازی پیرامون سنت‌های جامعه شکل گرفت که درگذشته وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه استان قم در صنعت چاپ بعد از استان تهران مقام دوم و در زمینه  چاپ کتب مذهبی رتبه نخست را دارد، ادامه داد: باید از صنعت چاپ و نشر استان قم به‌عنوان یک فرصت عظیم یاد کنیم.

سلیمان پور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مورد تأکید قرار داد و گفت: مشارکت مردم قبل از شهادت سردار سلیمانی یک‌بعدی داشت اما بعد از شهادت سردار بزرگ اسلام، شاهد ارتقای میزان مشارکت مردم را داشتیم که مقام معظم رهبری از آن به‌عنوان انقلاب یاد می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان چرایی و دلایل مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد: این ضرورت وجود دارد که در کنار دستاوردهای انقلاب برای حل مشکلات چاره‌اندیشی کنیم و اشخاصی را انتخاب کنیم که مطالبات مردم و حقوق اساسی ملت را دنبال کنند.

وی انقلاب اسلامی را مبتنی بر عقل قرآنی دانست و اضافه کرد: باید یک سری بایدها و نبایدهای چاپ اوراق انتخاباتی را در نظر گرفت و موردتوجه قرار داد.

سلیمان پور با تأکید بر حفظ آرامش انتخاباتی در کشور عنوان کرد: آرامش و امنیت نعمت بزرگی بوده و برند جمهوری اسلامی است، اصحاب رسانه در حوزه چاپ و نشر می‌توانند به ایجاد آرامش و امنیت جامعه کمک کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تأکید کرد: اگر در انتخابات شرکت نکنیم شرایط بهتر نمی‌شود و در صورت پایین آمدن میزان مشارکت سبب شاد شدن دل دشمن می‌شود، بنابراین باید با مشارکت حداکثری کشور و مملکت را در برابر دشمنان اسلام بیمه و واکسینه کرد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com