کد خبر ۸۲۸۱۷ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۹

252 پروژه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در قم افتتاح شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به افتتاح 252 پروژه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ‌بر 5 هزار و 759 میلیارد ریال انجام و برای 2 هزار و 74 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)،  محسن بهشتی امروز در پنجمین جلسه شورای اداری استان که در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به افتتاح 252 پروژه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: این پروژه‌ها در حوزه‌های مدیریت شهری و روستایی، عمرانی و زیربنایی، کشاورزی، منابع طبیعی، گردشگری، بهداشت و درمانی بوده که اتمام و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم بیان کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ‌بر 5 هزار و 759 میلیارد ریال انجام و برای 2 هزار و 74 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی با اشاره به پروژه‌های بخش عمرانی و زیربنایی گفت: در این حوزه 45 پروژه با اشتغال 288 نفر انجام‌شده که ازجمله  آن‌ها بهسازی و اتصال 8.2 کیلومتر مسیر قم به ساوه ، احداث پل طغرود و اجرای جمع‌آوری فاضلاب معصومیه و گازرسانی به 12 روستا بوده است.

بهشتی ادامه داد: در بخش کشاورزی 25 پروژه  با اشتغال 304 نفر ، 7 پروژه منابع طبیعی، 20 پروژه گردشگری با اشتغال 471 نفر، در بخش بهداشت و درمان 8 پروژه، در بخش فرهنگی و ورزشی چهار پروژه  و در بخش صنعت یازده پروژه با اشتغال 304 نفر در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی شامل 6 پروژه و پروژه‌های زیربنایی دهیاری‌ها نیز 32 پروژه بودند که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با اولویت قرار دادن اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، امیدواریم بخش اعظمی از این پروژه‌ها را در هفته دولت سال آینده به اتمام برسانیم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com