کد خبر ۸۲۸۳۸ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۳
حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یاس دشمنان می‌شود؛

دعوت مراجع تقلید از مردم برای حضوری باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شماری از مراجع عظام تقلید، از امت ایران اسلامی دعوت کردند تا بار دیگر با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه،‌ انسجام ملی خود را در برابر دشمنان کشور به نمایش بگذارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)،  آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در درس خارج فقه خود ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند، گفت: حضور گسترده مردم در این ۲ رویداد مهم باعث یاس دشمنان خواهد شد.

وی تاکید کرد: بنده با صراحت عرض می‌کنم که به لحاظ اعتقاد شرعی هم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را شرعا وظیفه می‌دانم، چراکه در غیر این صورت نظام و کشور تضعیف می‌شود و از سویی دیگر دشمن امیدوار و باعث فشار و تحریم بیشتر خواهد شد.

وی اضافه کرد: در شرایطی که دشمن خواب‌وخیال‌هایی در سر دارد، همگان باید عاقلانه فکر کنند و با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفندماه دشمن را مایوس کنند.

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید نیز در جلسه درس خارج فقه خود،‌ گفت: عظمت، فکر و فرهنگ ملت ایران در ۲۲ بهمن در برابر دشمنانی که امروز مقابل ما صف‌آرایی کردند، متجلی می‌شود.

وی افزود: در ۲۲ بهمن امسال که چهل و یکمین سالگرد تاسیس نظام مهم اسلامی است، مانند هرسال یک راهپیمایی عظیم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شرکت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: بر همه آحاد واجب است که در روز ۲۲ بهمن در راهپیمایی شرکت کنند و با شور و عشق به میدان بیایند و با وحدت و اتحاد، پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام کنند و عزمت اسلام را نشان دهند.

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید نیز در درس خارج فقه خود با دعوت از آحاد مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: در این رویداد مهم به لطف الهی همه ما شرکت کنیم و این را حق و وظیفه خود بدانیم.

وی افزود: همان‌طور که در راهپیمایی قبل از انقلاب مشخص بود که چه می‌خواهیم، الآن هم مشخص است که چه می‌خواهیم؛ شعار ما، محتوای قطع‌نامه‌های ما، بیانیه پایانی ما، باید همان شعارها و اصول کلی قبل از انقلاب باشد.

آیت‌الله جوادی آملی تاکید کرد: ما معرفت‌شناسی، خداشناسی، خداباوری و دین‌باوری را باید تقویت کنیم، این‌ها در راهپیمایی‌های ما باید باشد.

آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید نیز در پیامی آورده است: ملت شریف ایران، شرایط حساسی را پشت سر می‌گذارند؛ ازیک‌طرف نقشه‌های شوم استکبار و شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی موجب جریحه‌دار شدن قلب ملت شد و از طرفی در آستانه انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان هستیم.

وی افزوده است: لذا در روز ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه خود به دشمنان ملت می‌فهماند که به‌رغم برخی کاستی‌ها و کم‌توجهی‌ها بر استقلال و عزت خود پافشاری خواهند نمود و با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیعت مجدد خواهند کرد.

وی اضافه کرده است: امید است مسئولان مملکتی با ارج نهادن به نجابت و ایمان ملت شریف ایران هرچه بیشتر تلاش خود را مضاعف کرده و برای رفع گرانی و نابسامانی‌های موجود و مبارزه با فساد و رانت‌خواری اقدام‌های جدی‌تری داشته باشند و مردم نیز با حضور خود موجب تقویت استقلال شوند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com