کد خبر ۸۲۸۷۰ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۹

معاون جامعه مدرسین: حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن ‌ولایت‌مداری ملت ایران را اثبات کرد‌

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضور جمعیت میلیونی در مراسم راهپیمایی امروز برای عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی موثر است، گفت: قطعا حضور میلیونی مردم در مراسم راهپیمایی برای امنیت و عزت و حمایت از ولایت بسیار اهمیت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، حجت الاسلام و المسلیمن محمد رضا آشتیانی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: حضور مردم در مراسم راهپیمایی امروز مثال زدنی و بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه حضور جمعیت میلیونی در مراسم راهپیمایی امروز برای عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی موثر است، افزود: ساعت 10/15 وارد میدان آستانه شدم و پس از 2 ساعت به چهار راه شهدا رسیدم، تاکنون جمعیت به این فشردگی و با نشاط را کمتر مشاهده کرده بودم.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: جمعیت مردم قم در مراسم راهپیمایی بسیار پرشور و بانشاط بود و شعارهایی که سرداده شد بسیار کوبنده بود و قطعا حضور میلیونی مردم در مراسم راهپیمایی برای امنیت و عزت و حمایت از ولایت بسیار اهمیت دارد.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: هوای شهر قم امروز بسیار سرد است ولی مردم همیشه در صحنه این شهر حضور بسیار پرشوری در مراسم داشتند و برخی به صورت خانوادگی شرکت کردند که نشان دهنده احساس وظیفه آنهاست.

آشتیانی حضور پرشور نسل جوان در مراسم 22 بهمن را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: امروز حضور جوانان در مراسم راهپیمایی بسیار پرشورتر از همیشه بود که نشان دادند همواره در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی گام بر می دارند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com