کد خبر ۸۲۹۱۸ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۳

فرماندار قم: شکوه انتخابات، دشمنان را ناامید خواهد کرد

فرماندار قم گفت: شکوه انتخابات پیش رو و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، دشمنان نظام را ناامید خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مرتضی حیدری روز شنبه در «جشن بزرگ مهر مادری» در ورزشگاه شهید حیدریان قم، افزود: مردم با حضور گسترده خود تمام توطئه‌های دشمنان برای دلسردی مردم از نظام را خنثی می‌کنند.

وی اضافه کرد: هر رایی که به صندوق انداخته می‌شود، تیری بر چشم دشمنانی است که قدرت دیدن عظمت، شوکت و عزت این مردم را ندارند.

وی ادامه داد: ‌در کشور ما زن و مرد در سایه اسلام و مذهب تشیع آزادانه و راحت زندگی می‌کنند و جشن امروز نشانی از آزادی و عدالتی است که بین مردم برقرار است.

حیدری با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان علیه بانوان،‌ گفت: تمام تلاش دشمنان این است که بگویند نظام جمهوری اسلامی ارزش و اعتباری برای زن قائل نیست؛ درحالی‌که در انتخابات قم ۱۱۲ تَن برای نامزدی مجلس تایید صلاحیت شدند که ۹ تَن آن‌ها، بانوان هستند.

وی افزود: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند پای انقلاب و آرمان‌های حضرت امام راحل ایستاده‌اند و به تبعیت از رهبر معظم انقلاب در این راه هستند و خواهند بود.

وی خطاب به بانوان،‌ اضافه کرد: همان‌طور که در ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدید، روز جمعه نیز حماسه دیگری با حضور باشکوه خود خلق کنید.

فرماندار قم همچنین بابیان این‌که مفهوم انسان با ۲ کلمه زن و مرد معنا پیدا می‌کند،‌ افزود: پیش از ظهور اسلام، بزرگ‌ترین ظلم به زنان می‌شد، ولی پیامبر اسلام(ص) بر تمام افکار جاهلی علیه زنان خط بطلان کشید و امروز زنان باعث افتخار و مکمل جامعه هستند.

669 شعبه اخذ رای در قم دایر است که ۸۴ شعبه آن به‌صورت سیار است؛ انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم‌ اسفندماه سال جاری  برگزار خواهد شد.

سه نماینده از حوزه انتخابیه قم راهی مجلس شورای اسلامی می‌شوند، همچنین این استان یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

در این آیین از بانوان برتر و کارآفرین استان در عرصه‌های علمی، اقتصادی،‌ هنری و فرهنگی تقدیر شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com