کد خبر ۸۳۰۴۱ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱
افشاگری‌های جنجالی زاکانی پیرامون برخی مفاسد اقتصادی؛

کسانی اکنون به کرسی تکیه داده‌اند که کوچکترین دانشی ندارند /امکانات هست ولی نمی‌گذارند استفاده شود

در یک مورد بیست پنج یا شش نفر از گردن کلفت‌های کشور را در حوزه فساد _از وزیر اطلاعات، معاون رییس‌جمهور، دادستان تهران و..._ با آنها درگیر شدیم که خیلی‌هایشان الان در زندانند/یک شرکت هیدروکربنی در قم سالهای گذشته، 80میلیون لیتر قاچاق فرآورده نفتی داشته است. چه کسانی پشت سر این شرکت‌ها هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، «علیرضا زاکانی» نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه قم، پیش ظهر امروز در نشستی که در ستاد انتخاباتی وی برگزار شد؛ با جمعی از دانشجویان قمی دیدار و به سوالات آنان درخصوص سیاست کشور، اهداف حضورش در انتخابات، مفاسد اقتصادی و مشکلات قم پاسخ داد.

زاکانی در ابتدای این نشست ضمن تشریح برخی ظرفیت‌های استان قم گفت: "تعییر در استان قم باید رخ دهد؛ این استان معدن ظرفیت های بی‌نظیر است؛ هم از نظر معنوی چرا که سالیانه 2 میلیون نفر زائر به قم آمده ئ به علت مرقد حصرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران که در خدمت نهضت انتطار است و هم این که قم کانون فکری جهان اسلام است که ظرفیت بی‌نظیری از حوزه ها و فضلا و طلاب را دارد".

وی در ادامه اظهار داشت: "ظرفیت جغرافیایی قم که در چهار راه کشور قرار دارد و 17 استان به ویزه جنوب و جنوب شرق کشور مراوداتشان از سمت سلفچگان صورت می‌گیرد. ظرفیت‌های سرزمینی قم از جمله معادن، منطقه ازاد قم، جنبه‌های دامداری و کشاورزی، شهرک‌های صنعتی و غیره فراوان است؛ اما برخی عامدانه با وجود این همه طرفیت، استان را عقب نگه داشته اند".

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس یکی از دلایل عدم پیشرفت استان قم را برخی مسئولین دانست و تصریح کرد: "مسولینی را در راس قرار داده شده‌اند که سوابق اجرایی ندارند. به عنوان نمونه در شهرک صنعتی قم از منصوبین آقای روحانی که نه تجربه دارد و نه علم و نه سابقه، مسول شهرک است؛ ده‌ها هکتار را با قیمت متری ده هزار تومان واگذار کرده به کسانی که برای به منصب رسیدن ایشان تلاش کردند".

زاکانی گفت: "سوداگری در دست کسانی است که نه دلشان به حال ملت می‌سوزد و نه اعتقادی به انقلاب اسلامی دارند . کسانی اکنون به کرسی تکیه داده‌اند که کوچکترین دانشی ندارند و فساد در کسی است که نه انگیزه دارد نه دانش و نه علم و سابقه و این طلم در حق مردم است".

وی افزود: "خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان قم تحت فشار قرار بگیرند تا جایی که منجر به خودسوزی چند جانباز شود؛ سپس مدیرکل بخش مربوطه که مورد حمایت رییس مجلس کنار گذاشته شود".

علیرضا زاکانی در ادامه یکی دیگر از مشکلات شهر قم را فرسوده بودن بیمارستان‌های دولتی دانست و گفت: "ما شش بیمارستان دولتی در قم داریم که چهارتای آنها فرسوده است؛ اگر بخواهد اتفاقی در قم بیوفتد اولین آسیب را این بیمارستان‌ها می‌بیند و بیمارستان شهید بهشتی که با این همه عظمت، تنها روزی شصت آزمایش از مردم میگیرد. مردم در این بیمارستان از ساعت چهارونیم صبح در صف آزمایش قرار می‌گیرند. نوبت شصت‌ویکمین نفر که شد، می گویند برو ساعت چهارونیم صبح روز بعد بیا! مردم مگر بیکارند!؟ مردم انقلاب کردند که راس امور باشند و سرآمد باشند".

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس همچنین یکی از اهداف حضورش در قم را مبارزه با مفاسد اقتصادی توصیف کرد و اظهار داشت: "در بازرسی‌های صورت گرفته، یک شرکت هیدروکربنی در قم سالهای گذشته، 80میلیون لیتر قاچاق فرآورده نفتی داشته است. چه کسانی پشت سر این شرکت‌ها هستند".

وی افزود: "شما همن الان نگاه کنید؛ در تهران هیئت دارند و مسئولین قم برمی‌دارند میبرند تهران به آنها گزارش دهند. کسی که یخواهد مسئول شود باید برود یک گزازش بدهد به آن هیئت که وابسته به یک نحله های سیاسی خاص اند. بعد تازه ببیند که اعتبار سنجی کنند که این آدم به درد میخورد یا نمی‌خورد و چه مقدار می‌تواند به نفع شان کار کند که بعد او مسئول بشود! این برای استان ما زشت نیست!؟"

زاکانی گفت: "در سطح ملی و در سطح استان برای پایان حیات مفسده‎ در کشور شمارش معکوس آغاز شده و بنا نیست مماشاتی صورت بگیرد. به نظرم روز تغییر فرا رسیده و از این همه دست و پا که برخی‌ها دارند می‌زنند تعجب نمی‌کنم. به من گفته‌اند جریان دوم خردادی، جریان دولتی‌ها، جریان آقای لاریجانی و اینها همه دست به دست هم دادند که شما نیایید. گفتم که آنها می‌دانند که در واقع جمع دوستان ما، بیایند و جناب آقای امیرآبادی و جناب آقای ذوالنوری دست به دست هم دهیم؛ امکانی ایجاد می‌شود که تحول بزرگی در استان رقم می‌خورد".

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس اظهار داشت: "به من می‌گویند بیش از همه روی شما عناد دارند و می‌گویند این نباید بیاید؛ گفنم خب ساهای قبل دیده‌اند و به هر بهانه‌ای آمده‌اند و زورشان نرسیده است. در یک مورد بیست پنج یا شش نفر از گردن کلفت‌های کشور را در حوزه فساد _از وزیر اطلاعات، معاون رییس‌جمهور، دادستان تهران و..._ با آنها درگیر شدیم که خیلی‌هایشان الان در زندانند. همین آقای دانیال زاده که از خارج آمد، بنده دوسال پیش با ایشان برخورد کردم. از بنده شکایت کرد و پیغام داد و گفتم بیایید دادگاه و شکایتش را پس گرفت و همزمان با شکایت ایشان، وزارت اطلاعات وزارت نفت بود اقای فریدون بود؛ اما خدا خواست و همه آنها سرافکنده بیرون رفتند".

وی در ادامه اظهار داشت: "امکانات هست ولی نمی‌گذارند استفاده شود. چرا باید فرودگاه قم اینجوری بیوفتد!؟ فرودگاهی که اگر فعال شود؛ پنج شش ظرفیت استان شکوفا می‌شود. نمی‌گذارند مسئولین برخی‌هایشان میگویند سود ما کجاست! چرا باید از قلعه کامگار تا جمکران خط مترو همن‌جور نیمه کاره رها شود. چون مردم موضوعیت ندارند".

علیرضا زاکانی در پایان تصریح کرد: "به نظرم سوت پایان دارد در کشور کشیده می‌شود و مردم عزیز ما باید بیایند در صحنه. هیچ زوری بالاتر از در واقع توان مردم نیست و هیچ تغییری زیباتر از تغییر درون صندوق‌های رای نیست. آن دست الهی تقدیر از آستین ملت بیرون می‌آید و بنده معقدم مجلس آینده مجلس نجات ملت است".

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com