کد خبر ۸۳۲۱۷ انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۷

بدهی شهرداری قم به پیمانکاران به زیر 50 میلیارد تومان رسیده است

قائم‌مقام شهردار قم از تسویه مالی با کلیه پیمانکاران تا پایان سال 97 خبر داد و گفت: در حال حاضر بدهی شهرداری قم به عددی زیر 50 میلیارد تومان رسیده و وضعیت شهرداری قم را در حوزه مسائل مالی می‌توان مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، ابراهیم معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به مدیریت تیم شهرداری در چندین سال گذشته اظهار داشت: در چند سال گذشته اتفاقات قابل‌توجه ای در شهر افتاده که علاوه بر پیشبرد اهداف مشخص‌شده تحولی نیز در مدیریت شهری بوده است.

وی اجرای پروژه‌های عمرانی را در شهر قم موردبررسی قرارداد و افزود: مدیریت پروژه‌ها در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام دوره‌های مدیریت قبلی و اجرای پروژه‌های مهم در شهر نکته‌ای است که امروز موردتوجه همه شهرداری‌ها در کشور قرارگرفته است.

قائم‌مقام شهردار قم تدوین نظام‌نامه مدیریتی برای همه شهرداری‌های کل کشور را در قم نشان از مدیریت علمی و قدرت اجرایی شهرداری قم دانست و تصریح کرد: متأسفانه عملکرد شهرداری در قم به‌خوبی انعکاس داده نشده درحالی‌که امروز شاهد تدوین نظام‌نامه مدیریتی توسط شهردار قم برای کل کشور هستیم.

وی یکی از اتفاقات مهم در شهرداری را ساماندهی بدهی شهرداری عنوان کرد و گفت: در سال 94 عدد بدهی‌های شهرداری قم 432 میلیارد تومان به‌غیراز پرونده‌های مفتوح بوده و تیم جدید شهرداری با این شرایط آغاز به کارکرده است.

معتمدی از تسویه مالی با کلیه پیمانکاران تا پایان سال 97 خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بدهی شهرداری قم به عددی زیر 50 میلیارد تومان رسیده و وضعیت شهرداری قم را در حوزه مسائل مالی می‌توان مطلوب ارزیابی کرد.

وی تدوین برنامه 5 ساله و 20 ساله شهر را در شرایط اقتصادی کشور ارزیابی و بیان کرد: شهرداری قم با توجه به ناپایداری اقتصادی و نوسانات ارزی توانسته بیش از 80 درصد برنامه‌های 5 ساله شهر را اجرا کند.

قائم‌مقام شهردار قم ضمن عذرخواهی از مردم به خاطر تأخیر در افتتاح بعضی از پروژه‌ها در شهر  تأکید کرد: ما درباره تأخیر در اتمام پروژه‌ها حق را به مردم داده و پاسخگوی مطالبات مردمی هستیم اما از مردم توقع داریم عملکرد شهرداری را با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و محدودیت‌های بودجه‌ای شهرداری مورد ارزیابی قرار دهند.

وی ادامه داد: امروز شاهد عملیات عمرانی جهت تکمیل رینگ ترافیکی شهر بوده و تسریع در اجرای پروژه‌ها نیازمند همکاری همه دستگاه داشته و تا امروز این تعامل و همکاری نیز به‌خوبی انجام‌شده است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com