کد خبر ۸۳۲۳۶ انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۸

کرونا آزمون های رانندگی قم را به تعویق انداخت

سرپرست پلیس راهور قم گفت:به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، آزمون های آیین‌نامه و شهری راهنمایی و رانندگی قم این هفته لغو شد.

کرونا آزمون های رانندگی قم را به تعویق انداختبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سرهنگ  قیصری،سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم اظهار کرد:با توجه به بررسی‌های انجام‌شده به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، آزمون آیین‌نامه رانندگی و آزمون شهری تا پایان این هفته اخذ نخواهد شد .

او افزود:این تصمیم به‌منظور حفظ سلامت متقاضیان دریافت گواهی‌نامه بوده و در خصوص اخذ آزمون در هفته آینده متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

قیصری در ادامه سخنان خود همچنین خواست، همشهریان برای مراجعات به پلیس راهنمایی و رانندگی از همراه داشتن وسایل اضافی همچون تلفن همراه، کیف‌های دستی و ... به جهت پیشگیری از انتشار این ویروس خودداری کنند.

در پی فوت چهار بیمار مشکوک به ابتلا به کرونا در قم، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم از روز پنجشنبه هفته گذشته تا روز دوشنبه هفته جاری تعطیل‌شده است.

هم‌زمان با تاکید دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر ضرورت دوری مردم از اجتماعات و مراکز عمومی، دو تن از مراجع تقلید آیات جعفر سبحانی و ناصر مکارم شیرازی نیز در پیامی ویدئویی بر ضرورت توجه به توصیه‌های پزشکی ازجمله عدم حضور در اجتماعات و اماکن عمومی تاکید کرده‌اند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com