کد خبر ۸۳۲۸۳ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۸
رئیس سازمان صمت قم؛

اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز ۹۹ در قم

سیجانی گفت: طرح نظارتی ویژه ایام نوروز از اول اسفندماه ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ برای نظارت بر عرضه کالایی و خدماتی در قم اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: با توجه به افزایش تقاضای عمومی که در ایام پایانی سال وجود دارد هر ساله با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی مصرف کنندگان و پیشگیری از تخلفات احتمالی، طرح ویژه نوروز اجرا می‌شود.

به گفته سیجانی، در این طرح گزارش‌های مردمی که از طریق ستاد خبری به صورت تلفنی و حضوری دریافت می‌شود رسیدگی و هم‌چنین بررسی دقیق و کارشناسی طرح نظارتی ویژه ایام نوروز اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم افزود: در بخش کالایی نظارت ما شامل کالا‌های اساسی و ضروری مردم که در ایام پایان سال بیشترین تقاضا را دارند ازجمله گوشت قرمز، حبوبات، لبنیات، گوشت سفید و هم‌چنین میوه به ویژه میوه طرح تنظیم بازار و آجیل و خشکبار هم‌چنین شیرینی‌ها، پوشاک و کیف و کفش مواد شوینده و روغن موتور ماشین است.

سیجانی در بخش دیگری از سخنان خود از شدید نظارت‌ها بر شرکت‌های مسافربری هوایی و زمینی خبر داد و بیان کرد: در بخش خدماتی هم نظارت بر شرکت‌های مسافربری زمینی و هوایی و دفاتر فروش آن‌ها صورت می‌گیرد هم‌چنین شرکت‌های حمل و نقل شهری و درون شهری و اماکن تفریحی، فرهنگی و سیاحتی، زیارتی و غذاخوری‌ها و رستوران‌ها در تیر رس نظارت و رصد طرح ویژه نوروز خواهند بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، نظارت ویژه بر مراکز نگهداری کالا و سردخانه‌ها و انبار‌ها و بررسی میزان موجودی انواع کالا‌ها به ویژه کالا‌های اساسی از دیگر برنامه‌های همکاران ما در معاونت بازرسی و نظارت و اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های مرتبط مانند اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و هم‌چنین مرکز بهداشت و اداره کل تعزیرات حکومتی در ایام نوروز است.

انتهای یپام/ح

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com