کد خبر ۸۳۳۸۵ انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۴
قم در آستانه بحران کرونا ویروس

آقای لاریجانی، آیا شما هنوز نماینده مردم قم هستید!؟

غیبت «علی لاریجانی» به عنوان رییس مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی کاملا مشهود است و حال که قم به تعابیری در آستانه بحران قرار گرفته و کرونا ویروس با تلفاتی نیز همراه بوده است؛ خبری از لاریجانی در شهر و استان حوزه انتخابیه‌اش نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، در حدود یک هفته‌ای می‌شود که کشور درگیر ویروس کرونا شده و شهر قم نیز به عنوان یکی از مراکز اصلی شیوع این ویروس شناخته شده و به تبع آن مسئولان کشوری و استانی نیز جهت کنترل اوضاع و مقابله با این بیماری به تکاپو افتاده‌اند.

برای کسی که اخبار را دنبال می‌کند؛ جدال مسئولان قم با این معضل در قم مستور نیست. یکی از نمایندگان رسما انگشت اتهام را به سوی دولت دراز کرده و او را متهم به عدم رسیدگی جدی برای رفع و کنترل بیماری می‌کند و آن یکی منتخب تازه مردم قم که هنوز پایش به مجلس باز نشده؛ لباس پزشکی بر تن کرده و در بیمارستان اصلی محل نگهداری مبتلایان به کرونا حضور پیدا می‌کند تا هم مستقیم از اوضاع مطلع شود و هم با حضورش به مردم روحیه دهد.

در این بین اما غیبت «علی لاریجانی» به عنوان رییس مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیش از همه اینها مشهود است و حال که قم به تعابیری در آستانه بحران قرار گرفته و این بیماری با تلفاتی نیز همراه بوده است؛ خبری محسوس و پیگیری ویژه‌ای از سوی آقای لاریجانی در شهر و استان حوزه انتخابیه‌اش نیست.

از طرفی لاریجانی که پیش‌تر دیده شده بود به اقتضای مکان لباسش تغییر پیدا می‌کرد و حدود یک سال پیش و در اثنای سیل سرکش، چکمه بر پا کرده و به میان سیل زدگان رفته بود؛ در خصوص شیوع بیماری کرونا در کشور، جز یک موضع کلی در کسوت ریاست مجلس، تا به حال چیز دیگری از او مشاهده نشده است.

روی هم رفته شاید خیلی‌ها این بی‌رمقی را به حساب اتمام حضور لاریجانی مجلس در صدر آن بگذارند اما نگارنده دعا می‌کند که او توجیهات دیگری برای این موضوع داشته باشد و دست کم برای پایان حضورش در مجلس، خاطره‌ای خوش برای ما باقی بماند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com