کد خبر ۸۳۴۰۰ انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۳
گزارش تصویری:

عیادت جمعی از اساتید حوزه علمیه قم از بیماران مبتلا به کرونا

جمعی از اعضای انجمن اساتید انقلابی حوزه علمیه قم با حضور در بیمارستان فرقانی قم، از بیماران مبتلا و یا مشکوک به ویروس کرونا عیادت کرده و با اهدای گل از زحمات کادر این بیمارستان تشکر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، روز گذشته جمعی از اعضای انجمن اساتید انقلابی حوزه علمیه قم با حضور در بیمارستان فرقانی قم، از بیماران مبتلا و یا مشکوک به ویروس کرونا عیادت کرده و با اهدای گل از زحمات کادر این بیمارستان تشکر کردند.

دبیر این انجمن این انجمن هدف از حضور جمعی از اساتید حوزه در این بیمارستان را روحیه دادن به کادر درمانی بیمارستان و بیماران عنوان کرد و اظهار داشت: " این حرکت برای روحیه دادن و همکاری و برداشتن باری از روی دوش خسته این عزیزان و برای نشان دادن قدردانی مان نسبت به این تلاش صورت گرفته است".

او در ادامه گفت: "حرکت خودجوش ما با نام #همراه_جهادی برای کمک به زحمت کشان این بیمارستان امری ضروری است که بی شک با موافقت مسئولان این بیمارستان می تواند تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. از این روی انجمن اساتید انقلابی حوزه علمیه قم بنا دارد با استفاده از ظرفیت های موجود این فرصت را برای هر طلبه جهادی فراهم سازد".

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com