کد خبر ۸۴۲۲۶ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۷
انجمن نیوکونگ فو استان قم

عملکرد بسیار خوب انجمن نیوکونگ فو استان قم در سال 1398

علی قنبری رئیس سبک نیوکونگ فو در استان قم از عملکرد همه جانبه ی این ورزش رزمی استان قم در سال 1398 خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)،علی قنبری با بیان اینکه سبک نیوکونگ فو یکی از چهار سبک اصلی کونگ فو و بعنوان انجمن زیر مجموعه ی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران است از فعالیت های این انجمن در استان قم در سال 98 اعم از برگزاری مسابقات،برنامه های فرهنگی،میزبانی مسابقات کشوری،برگزاری استاژ و آزمون های فنی نام برد.

وی در ادامه افزود سبک نیوکونگ فو از سال 1379 به طور رسمی کار خود را در استان قم آغاز کرده و از سال 1392 وی سکان هدایت این سبک در استان را به عهده دارد،وی با بیان اینکه در مسیر رشد و توسعه ی این سبک با فراز و نشیب هایی روبرو بوده و اکنون توانسته ایم سبکی منسجم و قابل احترام در استان قم داشته باشیم از برنامه های اجرا شده در سال 1398 را به شرح زیر تفسیر کرد.

این سبک در سالی که گذشت توانست در دو بخش آقایان و بانوان مدال های مختلفی را از مسابقات قهرمانی کشور کسب کند که حاصل آن کسب 9 مدال در بخش بانوان و 12 مدال در بخش آقایان بوده است.

همچنین کسب تعداد زیادی قهرمانی در مسابقات قهرمانی استان در هر دو بخش آقایان و بانوان و عضویت ورزشکاران این سبک در تیم منتخب هیئت کونگ فو استان در رقابت های قهرمانی کشور اعم از المپیاد استعدادهای کشور،مسابقات جوانان پسر فدراسیون با مربیگری استاد سهامی و کسب یک نشان طلا برای استان قم و همچنین مسابقات بزرگسالان آقایان کشور با هدایت استاد قنبری که حاصل آن دو دعوت شده به اردوی تیم ملی بود.

در بخش فرهنگی هم برگزاری محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان،تجلیل از مقام شامخ شهدای ورزشکار و تجلیل از خانواده ایشان و غباروبی مزار شهدا به مناسبت دهه مبارک فجر و حضور نیوکونگ فو کاران در راهپیمایی ها و سایر مراسمات فرهنگی بوده است.

برگزاری مسابقات قهرمانی استان نیوکونگ فو بانوان که برای دومین بار و بعنوان تنها سبک کونگ فو در استان که اقدام به برگزاری مسابقات استانی جهت رشد و اعتلای این رشته در دهه مبارک فجر نمود که با استقبال خوبی نیز از سوی مربیان و ورزشکاران استان روبرو شد. همچنین برگزاری مسابقات قهرمانی استان در بخش آقایان تحت عنوان گرامیداشت یاد شهید کونگ فو کار شهید هادی سهامی با حضور ویژه استاد معصولی رئیس و بنیانگزار نیوکونگ فو کشور با شکوهی مثال زدنی در هفته دفاع مقدس برگزار گردید.

برگزاری آزمون های فنی شالبندهای رنگی در دو بخش بانوان و آقایان به طور منظم و همچنین برگزاری آزمون فنی شالبند مشکی دان 1 الی 4 در استان قم یکی از اقدامات مهم این سبک در سال 1398 می توان نامبرد.

اما مهمترین رویداد سال 1398 میزبانی استان قم از مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان و نوجوانان بود که به لحاظ سطح برگزاری در سطح بسیار بالایی بود که تحسین شرکت کنندگان و کلیه ی مقامات استانی و کشوری حاضر در سالن مسابقات را برانگیخت که در نهایت تیم قم با عنوان چهارم در رده نونهالان و رده پنجم رده سنی نوجوانان و کسب کاپ اخلاق به پایان رسید.

در نهایت از کلیه ی مسئولین ،داوران،مربیان و ورزشکاران انجمن نیوکونگ فو استان قم کمال تشکر و قدر دانی خود را ابراز می نمایم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com