کد خبر ۸۴۳۴۷ انتشار : ۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۵
معاون فنی و عمرانی شهردار قم:

پروژه‌های عمرانی قم در تعطیلات نوروز فعال است

معاون فنی و عمرانی شهردار قم گفت:عمده پروژه‌های عمرانی قم در نوروز فعال بوده و تلاش در جهت تکمیل هرچه سریع‌تر آن‌ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، عباس حلوائی‌زاده ،معاون فنی و عمرانی شهردار قم با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و مسائل به وجود آمده در این خصوص اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر قم نیز درگیر این بیماری شده تمام تدابیر بهداشتی و دستورالعمل‌های لازم در پروژه‌های عمرانی قم و درخصوص کارگران فعال در آن‌ها رعایت می‌شود.

او با تاکید بر اینکه شیوع این ویروس مشکلاتی را در روند پیشرفت پروژه‌ها ایجاد کرده است گفت: به همین دلیل برخی کارگران خواستار  فعالیت نکردن در کارگاه بودند که سخت‌گیری نشده و با ظرفیت کمتر پروژه‌ها فعال هستند.

معاون فنی و عمرانی شهردار قم با اذعان به اینکه ملزومات بهداشت فردی از جمله ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی در کارگاه‌های عمرانی فراهم شده تا سلامت کارگران به خطر نیفتد افزود: با وجود مشکلاتی که در روند اجرای پروژه‌ها به وجود آمده، اما همچنان با سرعت خوبی عملیات عمرانی پروژه‌های شهری در حال پیشرفت است.

حلوائی زاده عنوان کرد: در تعطیلات نوروز هم تمام پروژه‌ها فعال خواهند بود و برخی پروژه‌ها از جمله تقاطع غیرهمسطح کارگر تا پایان تعطیلات به بهره‌برداری می‌رسند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com