کد خبر ۸۴۳۵۰ انتشار : ۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۰

دریافت 10 درصد هزینه از بیماران کرونایی نیازمند اطلاع‌رسانی است

گروه استان ها- مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز قم گفت: دریافت 10 درصد هزینه از بیماران کرونایی در قم نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، حجت‌الاسلام محمد لطفی‌نیاسر در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: دریافت 10 درصد هزینه از بیماران کرونایی در قم نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است.

وی افزود: بیمارستان هایی که مخصوص بیماران کرونایی است در این زمینه باید اطلاعیه ای نصب کرده و درباره دریافت 10 درصد اطلاع رسانی کنند.

مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز قم بیان کرد: رئیس جمهور گفت که بسته هایی برای اقشار کم درآمد تهیه شده است ولی بخشی از اقشار آسیب پذیر جامعه در این لیست وجود ندارند.

لطفی نیاسر عنوان کرد: خبرنگاران صدا وسیمای استان به  صورت میدانی گزارشی تهیه کردند و مشخص شد که بسیاری از کارگران تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار نگرفتند و در بسته های قبلی نیز اسامی آنها نبود.

وی کمک رسانی به محرومان جامعه را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: باید سازوکار جدی وجود داشته باشد و کمک رسانی به محرومان با برنامه ریزی مناسب و پیگیری بهتری انجام شود.

مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز قم عنوان کرد: وزیر ارتباطات آمار خروجی مسافران قم و تهران را گفته است و متاسفانه این موضوع سبب حساسیت و حاشیه می شود.

محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم نیز در این جلسه بیان کرد: سرما سبب می شود ویروس کرونا فعال تر شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه همه ویروس ها گرما موثرتر است، اگر هوا سردتر شود مرکز بهداشت و علوم پزشکی استان باید آمادگی خود را بیشتر کنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com