کد خبر ۸۴۴۰۱ انتشار : ۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۶
مدیرکل بحران قم:

خسارات سیل در استان جزیی بوده است

مدیرکل مدیریت بحران استان قم خسارت‌های واردشده به استان قم را جزئی اعلام کرد و گفت: در حال جمع‌بندی نهایی از شرایط ایجادشده هستیم اما خوشبختانه استان با مشکل جدی روبه‌رو نشده و تمهیدات لازم به‌موقع اندیشیده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محسن اروجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به بارش باران در 24 ساعت گذشته در شهر قم اظهار داشت: با توجه به ‌پیش‌بینی بارش باران بیش از 50میلی‌متر در استان قم، شهرداری‌ها، دهداری‌ها، بخشداری‌ها، پلیس‌راه و راهداری در استان قم در آماده‌باش کامل هستند.

وی از رفع آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر خبر داد و افزود: در شب گذشته به‌علت بارش باران شدید بعضی از مناطق دچار آب‌گرفتگی شدند که با کمک شهرداری و شرکت آب و فاضلاب مشکلات گزارش‌شده در سطح شهر رفع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم خسارت‌های واردشده به استان را جزئی اعلام کرد و گفت: در حال جمع‌بندی نهایی از شرایط ایجادشده هستیم اما خوشبختانه استان با مشکل جدی روبه‌رو نشده و تمهیدات لازم به‌موقع اندیشیده شده است.

وی به جزییات حادثه نشست زمین در میدان کشاورز نیز اشاره و تصریح کرد: نشست زمین در ساعت 1 و 19 دقیقه بامداد در نزدیکی میدان کشاورز رخ داد که با حضور به‌موقع نیروهای آتش‌نشانی، اورژانس و شهرداری عملیات امداد و نجات به‌موقع انجام شد.

اروجی ادامه داد: خوشبختانه دو نفر از سرنشینان یکی از خودروها نجات پیداکرده و به بیمارستان منتقل شدند اما متأسفانه سه سرنشین خودرو نخست به علت شدت آسیب وارده در محل حادثه فوت کردند.

وی با تأکید بر آماده‌باش تمام نیروهای امداد و نجات در سطح استان خاطرنشان کرد: قم در شرایط بحرانی مبارزه با ویروس کرونا بوده و از مردم درخواست داریم  از انجام سفرهای غیرضروری چه در سطح شهر و چه خارج از استان خودداری کنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com