کد خبر ۸۴۴۵۹ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰

6‌ فروشگاه به صورت اینترنتی محصولات‌خود را عرضه می‌کنند

فرماندار قم‌گفت: در زمینه فروش اینترنتی روزهای نخست شیوع ویروس‌کرونا، 3 فروشگاه به صورت داوطلب اعلام آمادگی کردند‌‌‌ که فروش محصولات خود را به صورت اینترنتی به دست مشتریان برسانند‌ و امروز به 6 فروشگاه رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مرتضی حیدری‌ در جلسه ستاد پیشگیری،‌ هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران استانداری،‌ اظهار داشت: در ایام عید در زمینه ارزاق 5 هزار و 131 مورد بازرسی از مغازه و فروشگاه‌های عرضه کالا صورت گرفت.

وی افزود: با 528 مورد تخلف و برخورد شده است و 326 پرونده تشکیل و 2.5 میلیارد تومان ارزش کالاهایی است‌که ضبط شده است.

فرماندار قم تصریح کرد: شرح وظایف بازرسی مشخص است، توجه به معیشت مردم،‌ تهیه ارزاق ضروری، تامین ماسک و اقلام مورد نیاز‌ بهداشتی و شناسایی آسیب ها و نواقص دستگاه های اجرایی مورد تاکید است.

حیدری‌عنوان‌کرد:‌ در زمینه فروش اینترنتی‌ روزهای‌ نخست شیوع ویروس‌کرونا،‌ 3‌ فروشگاه به صورت داوطلب اعلام آمادگی‌کردند‌‌‌که‌ فروش محصولات خود را به صورت اینترنتی به دست مشتریان برسانند و امروز به 6 فروشگاه رسیده است.

‌فرماندار قم تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت‌گرفته قرار شده است که صدا‌و سیما این فروشگاه ها را تبلیغ کند و دستور العمل این موضوع در سطح ملی مورد تاکید قرار گرفت و اگر این اقدام عملی شود تعداد فروشگاه ها بیشتر می شود.

حیدری خاطرنشان کرد: بهداشت و درمان از فروشگاه هایی‌که به صورت اینترنتی محصولات خود را عرضه می‌کنند بازدید‌کرده است، نوع فعالیت عرضه کالا و نوع برخورد با مشتری نیز دستور العمل وزارت بهداشت است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com