کد خبر ۸۴۴۶۱ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۴

بسته‌های آموزشی صوتی برای جلوگیری از تجمع مردم در روز طبیعت تهیه شود

معاون شهردار قم گفت: باید همه ارگان‌ها برای مدیریت روز طبیعت و 13 فروردین به میدان آماده و از تجمع مردم در اطراف شهر جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سید امیر سامع امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در استانداری قم برگزار شد با اشاره به لزوم ارائه هشدارهای بهداشتی به شهروندان در سطح شهر اظهار داشت: در آستانه روز طبیعت و 13 فروردین باید آموزش‌هایی در قالب بسته‌ای فرهنگی به مردم ارائه شود.

وی از دانشگاه علوم پزشکی درخواست کرد تا محتوای این بسته‌های آموزشی فرهنگی را در اختیار شهرداری قرار داده و افزود: در حال حاضر علاوه بر اذان و دعا هشدارهای بهداشتی نیز از تمام بلندگوهای سطح شهر پخش می‌شود.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم پیشنهاد پخش پیام‌های بهداشتی را از طریق خودروهای آتش‌نشانی مطرح و تصریح کرد: باید محوطه‌های خارج از شهر مانند کنار رودخانه نیز از دست رس مردم خارج شود.

وی پیشنهاد داد: می‌توانیم از طریق خودروهای سم‌پاش اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی فضاهای سبز اطراف شهر را در شرایطی غیرقابل استفاده قرار داده و از تجمع مردم در روز طبیعت و 13 فروردین از این طریق خودداری کنیم.

سامع همچنین از صداوسیما درخواست همکاری بیشتری را داشت و خاطرنشان کرد: باید همه ارگان‌ها برای مدیریت روز طبیعت و 13 فروردین به میدان آماده و از تجمع مردم در اطراف شهر جلوگیری شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com