کد خبر ۸۴۴۶۵ انتشار : ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۶

تشکیل کمیته علمی در ستاد پیشگیری از کرونا به بسیاری از ابهامات پاسخ می‌دهد

رئیس شورای شهر قم گفت: تشکیل کمیته علمی در ستاد پیشگیری از کرونا، به بسیاری از ابهامات و سؤالات پاسخ می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، عبدالله جلالی امروز در بیست و هفتمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن کرامت استانداری قم، اظهار داشت: تشکیل کمیته علمی در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا امری ضروری است و به بسیاری از ابهامات و سؤالات پاسخ می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: یکی از اقدامات مهم، ضدعفونی سطح شهر است که از طریق این کمیته علمی می‌توان اظهارنظرهای مختلف را بررسی و ارزیابی و روند ضدعفونی صحیح را دنبال کرد.

وی همچنین با اشاره به حادثه فرونشست زمین در میدان کشاورز و فوت سه تن از شهروندان بیان کرد: اعضای شورای شهر از محل حادثه بازدیدی به عمل آورد و مصوب شد تا به‌طور کارشناسی، پیرامون علت واقعی فرونشست زمین، بررسی شود.

جلالی خاطرنشان کرد: باید قبل ازنظر کارشناسی، از اظهارنظرهای غیر کارشناسانه پرهیز شود، متأسفانه برخی از اصحاب رسانه قبل از اظهارنظرهای کارشناسانه، اقدام به تحلیل حادثه و ارائه نظرهای غیر کارشناسانه و متهم کردن برخی از ارگان‌ها و دستگاه‌ها کرده‌اند و حتی تا صدور حکم نیز پیش رفته‌اند.

وی گفت: این حادثه دردناکی است و نمی‌توان بدون نظر کارشناسی و دقیق، درباره آن قضاوتی کرد، امیدواریم رسانه‌ها از پیش‌داوری بپرهیزند و برخورد لازم با برخی از رسانه‌ها در جهت انتشار اخبار غیرواقعی صورت پذیرد، نباید در شرایط فعلی اذهان را تشویش کرد و قضاوتی نادرست داشت.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com