کد خبر ۸۴۴۹۰ انتشار : ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۷
در نامه‌ای به «محمدجواد ظریف» اعلام شد:

اعلام آمادگی «خانه طلاب جوان» برای کمک به سالمندان و نیازمندان مبتلا به کرونا در آمریکا

«خانه طلاب جوان» در نامه‌ای به وزیر امور خارجه کشورمان، ضمن تشریح وضعیت نامناسب سالمندان و نیازمندان مبتلا به کرونا در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، آمادگی خود را برای کمک به این دسته از بیماران اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، «خانه طلاب جوان» در نامه‌ای به وزیر امور خارجه کشورمان، ضمن تشریح وضعیت نامناسب سالمندان و نیازمندان مبتلا به کرونا در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، آمادگی خود را برای کمک به این دسته از بیماران اعلام کرد. برخی رسانه‌های غربی با استناد به اسناد رسمی گزارش داده‌اند که مبتلایان سالمند به کرونا در کشورهای غربی از دریافت مراقبت‌های ویژه درمانی محروم می‌شوند.

متن این نامه به این شرح است:

هو الذی خلقکم من نفس واحده(اعراف/١٨٩)

بنی آدم اعضای یک پیکرند
که در آفرینش ز یک گوهرند

خدمت وزیر محترم خارجه جمهوری اسلامی ایران
جناب اقای دکتر ظریف
با سلام و احترام

با توجه به عدم رسیدگی مناسب به سالمندان و نیازمندان مبتلا به کرونا در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به حکم وظیفه انسانی بر خود لازم میدانیم که به یاری این دسته از بیماران اقدام کنیم و از هرگونه کمکی در جهت نجات جان آفریدگان آفریدگار مهربان دریغ نورزیم.

دین منظور با توجه به تجربه موفق نظام سلامت کشور و گروه های جهادی مردمی در مهار و درمان بیماری کرونا از جنابعالی تقاضا داریم تا شرایط اعزام طلاب جهادی برای همراهی و کمک به بهبود این بیماران یا دعوت از این بیماران جهت مداوا در داخل کشور یا هر نوع اقدامی جهت کمک به این عزیزان را که صلاح میدانید، فراهم نمائید.  
پیشاپیش از زحماتتان متشکریم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com