کد خبر ۸۴۴۹۱ انتشار : ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲

قم|تلاش شبانه روزی 120 نیروی جهادی برای تکمیل بیمارستان امیرالمومنین(ع)‌

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با توجه به تلاش شبانه روزی 120 نیروی جهادی، بیمارستان امیرالمومنین(ع) در آینده نزدیک به چرخه درمان استان اضافه می‌شود.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محمدرضا قدیر در حاشیه بازدید امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) اظهار داشت: در حال حاضر زیر ساخت های عمرانی این بیمارستان آماده است که با تجهیز امکانات و نیروی انسانی، این بیمارستان با 30 تا 50 درصد ظرفیت افتتاح می شود.

وی با اشاره به حضور 120 نیروی جهادی در پیشرفت فیزیکی و عمرانی بیمارستان امیرالمومنین (ع) بیان کرد: این افراد از از اقشار مختلفی از جمله مهندسین، کارگران و دانشجویان و طلاب هستند که برای افتتاح این بیمارستان شبانه روز تلاش می کنند.

اهدای اقلام بهداشتی پارلمان بخش خصوصی کشور به 14 به بیمارستان خراسان جنوبینسخه کمبودها در بیمارستان سربیشه / جای خالی پزشک جراح در اتاق‌های عملقرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی 1000 ماسک به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج اهدا کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم  از روند کاهشی ابتلا و بستری به بیماری کرونا در سطح استان خبرداد و گفت: با رعایت اصول بهداشتی می توان زنجیره اتصال این ویروس را قطع کرد.

قدیر خاطرنشان کرد: در حال حاضر زیر ساخت‌های عمرانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) آماده است و با توجه به تلاش شبانه روزی 120 نیروی جهادی، این بیمارستان در آینده نزدیک به چرخه درمان استان اضافه می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com