کد خبر ۸۴۵۰۳ انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۷
شهردار قم؛

پنج کارشناس حادثه میدان کشاورز را بررسی می‌ کنند

سقائیان نژاد گفت:دادستان قم در خصوص حادثه نشست در میدان کشاورز وارد شده است و پنج کارشناس این حادثه را مورد بررسی قرار خواهند داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم سه شنبه شب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به وجود دستگاه‌های زباله سوز در کشور گفت:در شهر‌های مختلفی همچون تهران و اصفهان این دستگاه‌ها وجود دارند و دستگاه‌های دیگر کار دستگاه زباله سوز را انجام نمی‌دهند.

شهردار قم ادامه داد: شهرداری براساس قانون وظیفه جمع آوری زباله‌های عادی را دارد و شهرداری قم تنها برای کمک برای دانشگاه علوم پزشکی قم کار جمع آوری زباله‌های عفونی را انجام می‌دهد، در حالی که وظیفه‌ای در این خصوص ندارد.

سقائیان نژاد ادامه داد: دادستان قم در خصوص حادثه نشست در میدان کشاورز وارد شده است و ۵ کارشناس این حادثه را مورد بررسی قرار خواهند داد.

او افزود: باید اداره محیط زیست در خصوص بحث نیاز استان به دستگاه زباله سوز حساسیت داشته باشد و نباید به سادگی اجازه دفن زباله‌های عفونی را بدهد.

شهردارقم با اشاره به آب گرفتگی تونل غدیر عنوان کرد: در بارندگی اخیر شاهد آب گرفتگی این تونل بودیم، جمع آوری آب‌های سطحی بر عهده شهرداری است و شهرداری وظیفه‌ای در خصوص جمع آوری فاضلاب ندارد و آب‌گرفتگی تونل ناشی از پس زدن فاضلاب بود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com