کد خبر ۸۴۵۱۴ انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۱

گندزدایی و ضدعفونی بیش از 4 میلیون مترمربع در روز توسط شهرداری قم

معاون شهردار قم از گندزدایی بیش از 4 میلیون مترمربع در روز توسط شهرداری قم خبر داد و گفت: این ارگان بیش از 45 اکیپ موتوری و 80 اکیپ پیاده را به ضدعفونی کردن شهر اختصاص داده است.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سید امیر سامع  امروز در جلسه فوری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به لزوم ضدعفونی کردن شهر اظهار داشت: در حال حاضر 70 مکانیسم موتوری و 80 اکیپ پیاده در حال انجام عملیات ضدعفونی در شهر هستند.

وی از برگزاری جلسات هماهنگی تیم‌های مختلف ضدعفونی در فرمانداری قم خبر داد و افزود: شهرداری بیش از 45 اکیپ موتوری و 80 اکیپ پیاده را به ضدعفونی کرد شهر اختصاص داده است.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم به تشریح چگونگی ضدعفونی کردن معابر پرداخت و تصریح کرد: ضدعفونی کردن معابر به دو صورت کف معابر و فضای تجهیزات و لوازم تا ارتفاع سه متر در حال انجام است.

وی روش دوم را نیز توضیح داد و گفت: عملیات ضدعفونی کردن علاوه بر کف معابر و فضای تجهیزات بر اساس جغرافیا و محلاتی که آلودگی بیشتر داشته و پرترددتر است نیز در حال انجام است.

7000 بسیجی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا آستین همت بالا زدند / روستاها ضدعفونی شدندگزارش ویدئویی تسنیم| رزمایش دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت در گلستان / مراکز شیوع کرونا ضدعفونی می‌شودگزارش ویدئویی تسنیم| دانشگاهیان لرستان در خط مقدم نبرد با کرونا / تولید 6000 لیتر مواد ضدعفونی‌کننده در دانشگاه

سامع مدیریت بهتر عملیات ضدعفونی کردم شهر را منوط برداشتن اطلاعات دقیق از دانشگاه علوم پزشکی دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس فهرستی که معاونت بهداشت در اختیار شهرداری قرار داده چهل اولویت مشخص‌شده بر طبق برنامه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

وی از گندزدایی بیش از 4 میلیون مترمربع در روز خبر داد و بیان کرد: گندزدایی معابر اصلی و فرعی هر دو موضوع مهمی است که در شهرداری بر طبق اولویت‌های مشخص‌شده در حال انجام است.

 معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم ادامه داد: در حال حاضر ضدعفونی کردن معابر اصلی و فرعی هم‌زمان انجام‌شده و در صورت لزوم اکیپ‌ها به بخش‌های پرخطرتر هدایت خواهد شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com