کد خبر ۸۴۵۱۶ انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۱
از سوی جمعیت هلال احمر قم انجام می‌شود؛

طرح ملی غربالگری کرونا در قم تا پایان تعطیلات نوروز

تاکنون بیش از ۴۰ هزار دستگاه خودرو در قم پایش و در نهایت ۱۱۶تن به مراکز درمانی معرفی شدند.

طرح ملی غربالگری کرونا در قم تا پایان تعطیلات نوروزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمد گل فشان،مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم طرح ملی غربالگری بیماری کرونا از سوی  جمعیت هلال احمر استان قم از ۲۷ اسفند ۹۸ آغاز شده و همچنان تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

او ادامه داد:از ابتدای طرح تاکنون ۴۰۳۸۹ دستگاه خودرو شامل ۱۵۸۳۷۱ نفر در قم پایش شده اند که در این میان ۴۴۱ نفر دارای تب شناخته شدند و در نهایت ۱۱۶ نفر به مراکز درمانی معرفی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با تشریح اقدامات انجام شده در خصوص غربالگری کرونا در مبادی ورودی، خروجی استان بیان کرد: نیروی انسانی حاضر در طرح ۲۱ نفر پرسنل و ۹۵ نفر امدادگر بوده است.

گل فشان افزود: در این طرح ۱۵۸۴۰ دستگاه خودرو مورد غربالگری قرار گرفته است که در مجموع ۶۳ هزار و ۳۶۰ نفر تا پنجم فروردین در خصوص کرونا توسط هلال احمر پایش شدند.

او تصریح کرد: افراد تب دار شناخته شده در این پایش‌های مستمر ۸۰ نفر بوده است که در نهایت ۶ نفر به مرکز درمانی ارجاع داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم  بیان کرد: از ابتدای طرح نیز ۴۰۳۸۹ دستگاه خودرو شامل ۱۵۸۳۷۱ نفر پایش شده اند که در این میان ۴۴۱ نفر دارای تب شناخته شد و در نهایت ۱۱۶ نفر به مراکز درمانی معرفی شدند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com