کد خبر ۸۴۵۱۷ انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۲
از محل عواید موقوفات اجرایی می‌شود؛

دست های مهربانی،یاری گر نیازمندان قم

بسته‌های حمایتی در قالب طرح "دستان مهربانی" با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال میان نیازمندان قم توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری،مدیرکل اوقاف استان قم اظهار کرد:به همت اوقاف وامور خیریه شهرستان قم ناحیه یک، طرح دستان مهربانی به منظور توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در قم اجرایی می‌شود.

او افزود: این طرح  یکی از برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است که به مناسبت عید نوروز و با هدف حمایت از نیازمندان از محل عواید موقوفات و امامزادگان اجرایی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم عنوان کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان قم نیز اجرایی می‌شود و محوریت کار با مراکز افق امامزادگان شاخص استان خواهد بود. بر این اساس ۱۵۰۰ بسته غذایی به ارزش ۵ میلیارد ریال تهیه و در بین نیازمندانی که توسط مراکز افق شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه این بسته‌های حمایتی، فرهنگی و بهداشتی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج ایرانی، حبوبات، ماکارونی، روغن، محلول شستشوی دست و ماسک و اقلام فرهنگی است گفت: بسته‌های مذکور تهیه و به تدریج و طی ایام نوروز توزیع خواهد شد و در نهایت تا هشتم فروردین ماه شاهد توزیع همه بسته‌ها در بین نیازمندان خواهیم بود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com