کد خبر ۸۴۵۲۱ انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۹
سرمست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حمایت از بخش‌های تولیدی آسیب دیده از شیوع کرونا از برنامه‌های اصلی استان است

سرمست گفت:با هماهنگی‌های صورت گرفته گزارش ها درباره حمایت از بخش‌های تولیدی آسیب دیده به معاون اقتصادی ریاست جمهوری منعکس خواهد شد.

بهرام سرمست استاندار قم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین اقدامات در مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، با استفاده از شماره خودرو‌های در سفر و پیش از ورود به استان نقش مهمی در کاهش شیوع احتمالی بیماری کرونا پس از بازگشت مسافرین در قم خواهد داشت.

استاندار قم با بیان اینکه خروجی‌های استان به دقت کنترل می‌شود، ادامه داد: در ورودی‌های قم نیز با اعمال سیاست‌های توصیه‌ای و راهنمایی افراد نسبت به پایش و پالایش مبتلایان به بیماری کرونا تلاش استان در جهت کاهش شیوع این بیماری ادامه دارد.

سرمست درباره شرکت‌های ارائه دهنده خدمات غیر حضوری و الکترونیک، بیان کرد: سیاست دولت کاهش خروج مردم از خانه و عدم حضور دراجتماعات است و در این راستا و به منظور تشویق بیشتر مردم به خرید غیر حضوری و استفاده از خدمات الکترونیک صدا و سیما با همکاری وزارت صمت این شرکت‌ها را بصورت رایگان به مردم معرفی خواهد کرد.

او خاطر نشان کرد: حمایت از بخش‌های تولیدی آسیب دیده از شیوع کرونا یکی از برنامه‌های اصلی استان است و با هماهنگی‌های صورت گرفته پیشنهادات و گزارش‌ها در این رابطه به معاون اقتصادی ریاست جمهوری منعکس خواهد شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com