کد خبر ۸۴۵۴۰ انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم؛

خطر ویروس کرونا با حضور در فضای سبز افزایش می یابد

قدیر گفت: حضور مردم در تفرجگاه‌ها و فضای سبز خطر گسترش ویروس کرونا را افزایش می‌دهد.

افزایش خطر ویروس کرونا با حضور در فضای سبز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،دکتر قدیررئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه نگران افزایش دورهمی‌ها و حضور مردم در روز طبیعت در فضای و تفرجگاه‌ها هستیم گفت: رعایت نکردن و برگزاری اجتماعات محدود امکان ابتلا به این ویروس را افزایش می‌دهد.

دکتر قدیر تاکید کرد: حتی برگزاری اجتماعات دو نفره در محیط‌های سربسته و فضای باز و ارتباط با یک فرد ناقل می‌تواند موجب اتقال ویروس کرونا شود.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۲ نفر به مراکز بیمارستانی قم مراجعه کرده و خدمات درمانی دریافت کرده اند که ۶۰ نفر آن‌ها بستری شدند،خوشبختانه ۲۸ نفر از بیماران بستری هم در شیفت صبح امروز از بیمارستان‌ها با بهبودی کامل مرخص شدند.

دکتر قدیر عنوان کرد:در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا تاکنون ۳۹۰ هزار نفر از همشهریان در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: از ۲۴ اسفند تا صبح امروز ۷ فروردین ۱۷۹۳۱ نفر با اورژانس ۱۱۵ قم تماس گرفته اند و اورژانس قم طی این مدت ۱۶۶۳ مورد ماموریت انجام داده و ۱۷۶۱ نفر را نیز به مراکز درمانی قم منتقل کرده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com