کد خبر ۸۴۵۶۲ انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۳

کنترل شدید 8 ورودی اصلی استان قم / اجازه ورود افراد غیر‌بومی به قم داده نمی‌شود

استاندار قم گفت: تیم دانشگاه علوم پزشکی قم از بامداد امروز به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی استان قم مستقر شده و 8 ورودی اصلی استان قم به صورت کامل تحت کنترل است تا افراد غیر بومی و غیر قمی وارد شهر قم نشوند.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست در حاشیه بازدید از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در گفت و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: فرا رسیدن سال روز میلاد امام حسین(ع) را تبریک می گویم و از نیروی انتظامی، هلال احمر و راهداری تشکر می کنم.

وی افزود: تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم از بامداد امروز به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی استان قم مستقر شده و 8 ورودی اصلی استان قم به صورت کامل تحت کنترل است تا افراد غیر بومی و غیر قمی وارد شهر قم نشوند.

استاندار قم تصریح کرد: در زمینه کنترل ورودی های فرعی شهر قم تدابیری اندیشیده شده و تحت کنترل است، براساس اولویت بندی هایی که نیروی انتظامی دارد ورودی های غیر فرعی استان را تحت نظر دارد.

بازدید استاندار از مبادی ورودی آذربایجان‌شرقی + تصاویرساعت 24 امشب مبادی خروجی شهر رباط‌کریم به استان‌های قم و ساوه ‌مسدود می‌شود‌تمامی مبادی ورودی و خروجی شهر سمنان مسدود شد

سرمست ادامه داد: از مرکز نقاهتگاه مجتمع یاوران مهدی(عج) بازدیدی داشتم که برنامه مدنظر این است که افرادی که مبتلا به کرونا هستند به بیمارستان ها مراجعه کنند و افرادی که نیاز به مراقبت دارند در این مرکز به آنها خدمات بهداشتی ارائه شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم موج دوم ویروس کرونا در قم ایجاد شود، عنوان کرد: مردم همکاری بسیار خوبی در زمینه قرنطینه خانگی دارند و عده قلیلی که ناآگاهانه همکاری لازم را ندارند باید راهنمایی شده تا حق دیگران به خوبی رعایت شود و همه باید در خانه بمانند.

استاندار قم ادامه داد: مسافرانی که به سفر رفتند باید به خانه بازگردند تا زنجیزه انتقال بیماری کاهش پیدا کرده و ویروس کرونا کنترل شود، تیمی که در ورودی های استان مستقر شده است تیم کاملی از ثبت احوال، هلال احمر، نیروی انتظامی و راهداری است وبراساس کد ملی و شماره تلفن که تماس گرفته می شود دعوت به بازگشت به منزل خود می شوند.

سرمست خاطرنشان کرد: از مسافران قمی که به شهرهای دیگر رفتند تقاضا داریم هرجه زودتر به قم برگردند و از افراد غیر بومی نیز درخواست می شود به شهرهای خود بازگردند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com