کد خبر ۸۴۵۹۱ انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۷

کرونا ۲۶۰ تبعه هندی را به کشورشان بازگرداند

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت:در پنجمین مرحله از بازگشت اتباع هندی ۲۶۰ تبعه هند به کشورشان بازگشتند.

کرونا ۲۶۰ تبعه هندی را به کشورشان بازگرداند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سلیمان پور،معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: امروز در پنجمین مرحله از بازگشت اتباع هندی به کشورشان ۲۶۰ از اتباع هندی به کشورشان بازمی گردند.

او با بیان اینکه در مراحل قبلی هم پانصد و هشتاد و دو نفر از اتباع هندی به کشورشان بازگشتند افزود: دویست و نود و هفت تبعه هندی هنوز در استان حضور دارند که این تعداد هم در اسرع وقت ساماندهی و به کشورشان باز می‌گردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با تاکید بر اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا هیچ تبعه خارجی وارد استان نشده است و این افراد هم قبل از شیوع این بیماری به قم آمده اند تصریح کرد: تا عادی شدن شرایط، ورود اتباع خارجی به قم ممنوع است.

 سلیمان پور با انتقاد از طرح مسائل غیر واقعی درباره حضور اتباع غیر ایرانی در قم گفت: برخی افراد در فضای مجازی در این شرایط سخت، به جای آرامش بخشی به مردم یاریگر کرونا شده اند و اذهان عمومی را مشوش می‌کنند.

او در پایان با قدردانی از دستگاه‌های مسئول برای اجرای طرح بازگشت اتباع خارجی گفت: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی بین وزارت امورخارجه، سفارت هند و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی برای اجرای این طرح وجود دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com